13 octombrie 2015

Deveselu - Reportaj emblematic

Ne-am dus la Deveselu, județ Dolj, ca să vedem de ce rachetele amplasate acolo sunt o amenințare pentru Rusia, că, dacă știți, rușii au atenționat autoritățile de acolo să nu amplaseze așa ceva că va fi vai de mama lor.

Dacă te uiți pe harta României, Deveselu e undeva la stânga iar dacă nu te uiți e oriunde, că nu există niciun indicator. Dar dacă te uiți din aer, din Cosmos să zicem, Deveselu e lângă Mamaia și a devenit noul brand turistic al României, care glăsuiește: "Ia pepenu, ia pepenu și racheta Deveselu" și arată un pepene călare pe o rachetă care străbate Carpații plini de flori, sonde, sănătate, Dragnea și educație. Am tras mașina în mijlocul satului, la cârciuma plină de locuitori americani și români și câteva pipițe stabilite acolo din Craiova. Toți, dar absolut toți clienții barului aveau rachete la ei pe care le tranzacționau. Una cu rază medie de acțiune contra două vaci, una fără nicio rază un cocoș, iar cele medii, care băteau în Parlamentul României, un porc. Și nu de oricare, ci un Porc Andaluz.

Ne-am așezat și noi la o masă. Vrem să cumpărăm o rachetă cu rază micuță de acțiune, ceva care să bată cinci metri. De-astea, ne spune un bătrân, se găsesc la biserică. Dar popa nu le vinde, adică nu mai are de vânzare că le-a cumpărat PSD-u' ca să tragă în ăia 3% care nu l-au votat pe Dragnea. Păi, și ăia 3% au scăpat? Da, că au luat-o pe urma refugiaților și ori se înscriu în PNL, ori în MP cum e ordin de sus. Bine, bine și au scăpat sau nu? Păi, da, că e nevoie la alte partide. Deci, zicem, rachetele n-au nicio valoare, sunt doar așa ca să se sperie rușii. Da, veni răspunsul.

Ne-am ridicat să plecăm. Ne era clar că totul nu-i decât o manipulare hazlie și că pe ruși nu-i paște nimic. Un american s-a luat după noi. Avea de vânzare o rachetă cu raza de acțiune de zece centimetri. Zic: Și ce să fac cu ea? Păi, zice, io am participat la debarcare, în 1944 și mă pricep, o poți vinde ca moaște la orice biserică din București.

Așa am făcut. Le-am vândut la Sft Gh, biserica unde întoarce 21 și de atunci cine vrea să ia tramvaiul le pupă de zor, plânge și lasă câte o sută de lei ca să fie șterse.

Agenția CĂLIMARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: