21 august 2013

Elena din Troia

Tâmpită zi ieri. * În loc să mă concentrez pe sicriul lui Cioabă, pe drumul parcurs de marele om pe străzile nu ştiu cărui oraş, în loc să mă duc în Turcia să văz dacă a mai rămas ceva din inima regelui, io am cârpit mailul care, ca să vezi, mi-a fost heckărit de cine ştie cine şi cu ce scop. * Da, cu ce scop? * Am răspuns miilor de telefoane care mă credeau în Cipru înecat cu palton cu tot, de ce în Cipru?, şi cu o teribilă nevoie de bani. * Preteni buni de-ai mei tocmai împachetau sutele de mii de euro si mi-i trimită. * Ca să vezi solidaritate, le mulţumesc tuturor. * Acu' merge nu merge bloggul, vom vedea. * Pentru că am alte probleme mult mai importante, cum ar fi de exemplu telefonul Elenei din Troia. * M-a sunat şi mi-a zis: cum să fac TVA-ul de 1 la sută la pâine şi la prostituţie. * Şi a mai zis: n-ar fi normal să strâng armata, să bat poporul la cur până ameţeşte şi să-l fac pe TVA-ul ăsta cu forţa? * Zic: Ba da!! * Mai zic: dar să-ţi şi păzeşti graniţele cu Egiptul, Grecia, Polonia, şi Ucraina, ca din clipa aia să nu-ţi intre clandestin pâine şi prostituţie, că altfel degeaba pui 1 la sută. * Elena din Troia e în impas, nu ştie ce să facă. * Dacă nu mai pune TVA? Că e inutil? * Şi asta ar fi o măsură bună, îi zic, în timp ce-mi mâzgălesc cămaşa cu cerneala bloggului. * Da, nu mai pune niciun TVA şi atunci să vedem dacă opreşti migraţia spre Anglia, că pe oameni nu-i ţine în ţară 1 la sută al tău, ci ei vor autostrăzi, pasarele pe Transfăgărăşan, prostituţie legală, demnitate, justiţie în mai multe cazuri decât cele ale lui Becali sau Szilaghi, vor un Mister Parlament, nu o Missă, da' ce nu vor, aşa că nu-i mai da cu reducerea TVA că nu-i o mare daravelă. * După ce va fi îngropat, regele Cioabă va mai fi ştire pe media încă vreo doi ani, până la alegerile din 2014. * El va cânta la Eurovision, el se va alege Miss Univers România, el va face greva foamei pentru eliberarea lui Becali, el va face galerie la meciul Steaua Cloroformul, în cazul în care şi FC Cloroform din Almaşu Mare va ajunge în A, şi aşa mai departe. * Acum vine seara şi noi ascultăm Rezident Ex. * Soldatul Căzut sau Buletin de Ştiri. * E în neregulă soundul. * Nu e sound de trupă mare. *  Păi, ascultaţi Metallica, oricare şi-atunci......*
Şi aşa mai departe.

Denis

2 comentarii:

  1. norocul tau. mie nu mi-a trimis nimeni nici un sfant. dreptu-i ca m-au întrebat de sanatate si locatie. zic ca çe se stringe din TVA-ul ala de 1% sa intre in conturile Calimarii. ia sa platiti, mai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi, ce să caute la tine sfinţii? Hai, zi, ce să caute? Vezi?

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: