20 august 2013

Un fleac, m-au ciuruit!

Gata, m-au învins! Cineva mi-a hackerit adresa de pe yahoo.com de i-a mers fulgii. A trimis un spam disperat catre toate cunostintele din agenda. Unele au facut gestul minunat sa ma întrebe daca sînt bine, la locul meu, nu la Londra, jefuita în nu stiu ce parc si cu datorii în lire sterline la hotel. Va anunt pe aceasta cale ca sînt bine mersi, tot acolo (adica NU la Londra), nu datorez bani nici unui hotel si n-am mai fost în parc de duminica. În schimb cineva mi-a blocat contul yahoo, mi-au disparut mailurile si adresele voastre, asa ca daca mai primiti mailuri dubioase nu le mai acordati atentie, daca se poate sa nu le cititi si, va rog mult, nu le trimiteti înapoi. Am speranta ca toata lumea din generatia mea stie cam ce-i aia spam si cum arata el, fara sa fie nevoie sa-l deschida, mai ales atasamentele. Pe scurt: nu fiti naivi! Va multumesc, oricum, pentru grija si va doresc sa NU vi se întîmple.

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca esti bine!

    Stiu ce este un spam :) dar din pacate mai putin cum arata :( , ca se manifesta in multe feluri!

    Acelasi!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc înca o data, Anonimule!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa incerc sa scriu maine, am aflat cate ceva, dar vb la telefon.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: