09 august 2013

D'aiurea

Cât a stat Denis de sase si cap limpede la Calimara, eu mi-am vazut de drumuri si poze.
În Bucuresti, desigur, nu vazusem înca minunea de piata cu ochii mei.

 În aula Inspectoratului Scolar Vrancea, nihil sine Deo, dupa cum se vede deasupra usii.
 Da, e chiar tavanul de sticla al aceleiasi institutii, cu vitraliu, sa se stie.
 O fosta abatie, devenita muzeu, în Franta (Abbaye de l'Etoile).
 O ciudata expozitie de instrumente de percutie, la Loudun, Franta.
 Un apus de soare în Lübeck, Germania.
 Camionul unui - am presupus eu - întreprinzator român curajos, altfel nu-mi explic prezenta steagului nostru pe un camion în Paris.
 Un put în Zons, Germania.
 Bar pentru câini, ca si ei sunt însetati - Düsseldorf, Germania.
Înghesuiala mare la beraria Uerige - în Düsseldorf.

2 comentarii:

  1. Aha, asta faceai in timp ce la cantina saracilor nu mai e de mancare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-am facut sepuku, ca cenusa de turnat în cap s-a gatat.

      Ștergere

Lăsați răspuns aici: