16 august 2013

Iar n-am făcut nimic, da' nimic, nimic, nimic

Somnul de dimineaţă, cu visele de rigoare. * Starea aia în care parcă ai mai sta în pat, parcă te-ai da jos, parcă nu găseşti papucii, parcă perna, o vijelie, ştirile dimineţii cu prostelile despre Hayssam şi Becali. * Am visat deci pe ultima sută a trezirii definitive o chestie tare. * A venit peştişorul de aur la mine şi mi-a zis: te fac Piţurcă cu o singură condiţie, echipa să joace mai prost de atât, te fac Ponta cu o singură condiţie, ia-ţi post de moderator la un canal oarecare şi ministeriază de acolo, te fac ceva tare la DNA şi arestează de formă o judecătoare, două, p-alalalte lasă-le să ia banul, că nu-l iau numa' pentru ele, ci pentru partide întregi. * Peştişorul ar mai fi spus multe, dar noi ne-am dat jos din pat, şi bâjbâind după cafea am ascultat ştirile. * Era vorba de maghiari. Cum noi zicem una, şi ei alta. * Cum Victor Orban, cum Victor Ponta. * Apoi, a ieşit pe unde Mugur Isărescu şi n-a zis, ca de obicei, nimic. Adică ceva cu luna august, cea în curs, în care salariile stagnează. Excelent, nu ştia nimeni chestia asa, şi am închis radioul. * Ce-aveam de făcut de Sfânta Maria? * Ia să vedem. * Scoatem agenda şi citim: s-o sunăm pe Maria, s-o sunăm pe Maria şi tot aşa de vreo sută de ori. * Mai departe. * Concert Byron în piaţa Univesităţii, asta bun. * Concert Ionel Tudor cu Accapela în părculeţul din coasta spitalului Colţea. * Şi asta bun. * Concertul de la Colţea drăguţ, ce să zic, cu o Nico în zi mare, cu un band al lui Ionel Tudor mişto. * Când să ne aşezăm mai bine, vine o babă veche şi ne anunţă că pe macaraua din faţa teatrului Naţional s-a urcat un om care ameninţă să se arunce dacă nu şi nu. * Aşa că concertul se opreşte, Nico, pe fază, cântând pentru omul de sus celebra melodie Macarale. * Da, dar şi concertul de vizavi cu Byron s-a oprit tot din aceeaşi cauză. * Enervată, omenirea împrăştiată de-o parte şi de alta a pasajului fără scări rulante a început să se uite după omul de sus, de pe macara. * Da era acolo, şi jos, pe trotuar, în jurul fierătaniei, era deja toată poliţia din Bucureşti. * Aşa că Nico şi-a asumat sarcina de negociatoare: Bă, dă-te jos, că-ţi cânt ceva şi-ţi dau şi-un autograf. * Omul n-a ascultat-o, poate n-auzea, poate nu-i plăcea de Nico, cine ştie. * Când să plecăm, am văzut un cocoş zburând prin aer, şi ne-am dat seama de ce a trebuit arestată, în State, principesa Irina, fiica regelui Mihai I, care e acuzată că organizează lupte clandestine de cocoşi. * Da, dar cocoşul pe care l-am văzut noi la Universitate era Cocoş Dorin, care zbura de fericire că va avea un copil. * Era deja noapte când am ajuns acasă. * Ştiri pe televizor: că la mare, la soare, gagicile doare sau cam aşa ceva, că Ponta ar guverna mai bine dacă nu ştim ce, nu se înţelege, că dacă acciza la alcool a crescut, vine ăla clandestin din Ucraina şi potoleşte poftele de accize ale guvernului, că nimic şi iar nimic, dar că Brădişteanu s-a dus la Cioabă să-l vază. * De ce? * Că l-a rugat Băsescu. * Interesant, cel puţin interesant. * Ne-am culcat, dându-ne seama că ne-am pierdut ziua cu folos. * Şi aşa mai departe.

Denis

3 comentarii:

  1. nu ne mai tine atita in suspans: a sarit omul ala de pe macara?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt omu' de pe macara: neap, Aido, încă mai stau aiecea, vreau să simţ aerul tare al înălţimilor ,unde ne-au dus cei douăj'de ani de guvernare a Românicii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, n-a sarit. Nici pe media n-a mai aparut. Inseamna ca era pus de ei, de autoritati, ca sa inveseleasca seara.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: