18 august 2013

La bîlci

Ca în fiecare an, luna august înregistreaza 2 evenimente majore aici, la Malmö. Mai degraba 2 în 1: Malmöfestivalen si Kräftskiva. Adica: 1) bîlciul cu distractie, mâncare si muzici la liber - pentru mâncare si distractie tre'sa cam platesti, daca nu te multumesti numai cu degustarile promotionale si 2) petrecerea langustelor, prilej de beut diverse alcooluri ca sa alunece langustele pe gât. Am fost si eu sa casc gura într-o zi de festival, suficient, ca toate 7 sunt la fel. De concertele de seara nu am ce sa va povestesc, ca nu servesc. Bate ecoul în geamuri pâna hat, noaptea târziu, mi-e de-ajuns. 
De vazut am vazut:
Tiribomba care te-arunca-n slavi si te face sa-ti versi decibelii fara numar, prezenta în fiecare an.
Un soi de dans unduitor de sale, coapse si diverse articulatii.
Un loc de joaca pentru copii, de "inventat" ceva, pozat si pus pe Instagram, la concurs.
Cica cea mai buna haleala e langosul unguresc. Si asta e al lor??
Acadele avem, baieti!
Ciuperci sub toate formele si lume ca la balamuc.
Daca v-a placut, haidati la festival!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: