24 ianuarie 2022

SEXUL E ÎN ALTĂ PARTE

De ziua Unirii mama a văzut că ninge și că nu mă duc la școală și ca să scape de mine m-a trimis la Matilda colega mea de bancă care are ca și mine opt ani, foto cu pisica. Du-te la Matilda, mi-a zis mama că am vorbit cu mama ei și vă face și păscuțe d-alea nu-ș cum dracu’ le zice și e mai cald la ei că au centrală și poate mai repetați înmulțirea că cine știe cum în viață ai nevoie de ea. Matilda stă pe hol cu noi. Mă aștepta în living iar mama ei a făcuse niscai păscuțe de care maică-mii-i era silă dar eu a trebuit să iau câteva. Mama ei a zis: Uite cum ninge! A mai zis: Ce vreme de derdeluș! Și în final: Mergeți la Matilda în cameră. Vă strig io la masă! Am intrat într-o cameră mare, frumoasă, roz, cu umbre de păsări stricate sau cam așa ceva. Matilda are câteva păpuși care mie nu-mi plac și i-am și spus odată: Matilda, ia-ți căcaturile astea de aici. Ea s-a supărat dar n-a ținut supărarea. Acum mi-a propus să jucăm Monopoly. Și-a dat ei mai mulți bani dar eu n-am zis nimic că era la ea acasă. Era Monopoly româneasc și ea a cumpărat repede Ploiești și Strehaia. Eu tot plăteam chirie pe ele și eram nervos nevoie mare. Am cumpărat și eu cu chiu cu vai Zimnicea și m-am pus să fac în oraș baraj, centrală electrică, stație de vidanjă, autostrăzi care să lege orașul, un parc. Chiria era de acum uriașă la Zimnicea. Mă bucuram că ultima dată m-a bătut Matilda. A intrat maică-sa și ne-a zis că a făcut la prânz mâncare de gutui și dacă mie îmi place. Nu-mi plăcea și n-am știut cum să-i spun așa că am fentat-o și i-am zis să-mi dea la pachet. C-o aruncam eu la ghenă. Am continuat jocul și mă bătea rău de tot. Luase tot colțul în care erau numai stațiuni balneare din România Sovata sau așa ceva ba chiar și Groagiu Băi și încasa bani în neștire. Dădea cu zarul și mă privea în ochi într-un fel. Parcă era o invitație la ceva, nu mă prindeam. Privirea ei se oprea deasupra patului și iar nu mă prindeam. Am dat și eu cu zarul tare de tot. Unul din ele i-a sărit în ochi. A durut-o rău. I-am pus mâna pe față că adică regret. Atunci, cu o voce groasă de bărbat nebărbierit de patru zile mi-a spus: Sexul e în altă parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: