10 ianuarie 2022

POȘTA REDACȚIEI

IOLANDA VÂRTEJ, București. Frumoasă epistolă. O publicăm. ‘’Problema mea, domnule de la Călimară, și a soțului meu mecanic auto, deci părerea noastră, domnule de la Călimară, este că Donlucap ăsta sau cum îi zice este o mare țeapă. Are o promovare deșteaptă nu zicem nu dar eu să fiu Dicaprio mi-ar crăpa obrazul de rușine zău așa să joc într-o comedioară de la care te mai scoli să vezi ce fierbe pe aragaz și nu-ți pare rău că filmul se termină în juma de oră. Umor subțire rău de tot. Iertați-mi exprimarea dar chiar e subțire că soțul meu mecanic auto zice că nici la el la garaj n-ar fi posibil că acolo se fac glume babane cu clima lui Iohannis. Cu termometrele lui. În loc de auto de acum încolo vor repara termometre. Și râd când povestește că glumele cu termometre și sex sunt cele mai bune. În loc de Donlucap am fi preferat Ion ăla vechi. Nu ne mai săturăm de el. Țăranii ăia cu cămăși albe pe ogor la arat la plivit la adăpat la strâns recolta. Cămăși apretate rău de tot albe ca la țară și râzi și iar râzi că nu-i nicăieri așa ca-n film. Țăranii noștri nicodată nu s-au dus apretați la câmp. Ce prostii haioase fac și ăștia cu filmele lor românești. Revenind la Donlucap, la secvența aia cu ei în biroul președintei, e puțin neadevărată că eu și soțul meu mecanic auto ne-am dus în grădină și am cules polen de mușcate polen adus de albine de la Cometa aia din film și tare bun era că soțul meu mecanic auto a făcut o erecție de doușcinci de cm cum nici în tinerețe nu făcea. În sfârșit. Ne place că lumea se entuziasmează la căcaturi din astea de filme ușurele și nu bagă de exemplu în seamă că invazia rusă din Kazahstan ne păștea și pe noi în 1989 dar Ion Iliescu a ținut piept cum ținea poporul român la turci pe vremuri că unul n-a intrat în Europa decât ca mașină de spălat Beko sau ca echip de fotbal Galatasaray. Întelegeți? Ne place Călimara. E isteață. E cu imagini la care eu și soțul meu șomer acum când vă scriu înțelegem tot. Mai scriem, mai vedem, vă sunăm, mulțumim de atenție’’. CECILIA NEGRU, Medgidia. Vreți ca Grindeanu să facă o autostradă care să lege orașul dvs de Luxemburg. Aveți și-un proiect. Ceva pe stâlpi și tunele pe sub ape, ceva foarte ușor. Vă ajutăm, doamnă Cecilia, să depuneți proiectul. Suntem siguri că autostrada, numită de dvs MeLu, va fi construită anul viitor, 2023.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: