07 octombrie 2021

Bunăstare? Ce bunăstare, fă?

Florica? Da, eram în baie, uscam un pulovăr că vine iarna...așa a spus la vreme...La ce să mă gândesc? La bunăstare, fă? La care? La a noastră? Păi, n-am cum, măi, fată, că n-am exemple...Mă-nțelegi...La noi, n-am exemple...P-afară știu...Uite cu Franco ăla, Caudillo...Prin anii 50 toată Spania migrase la căpșuni, în colonii...la sparanghel, na că nu-mi aminteam...Era sărăcia dracului la ibericii ăia...Ce Columb, ce Don Quijote... Se crăpa de foame, ascultă-mă...ca la noi..P-ormă Franco a bătut palma cu americanii și spaniolii s-au întors acasă să pună cărămizile la loc...să muncească pământul, să investiții chestii, înțelegi?...Ce se aude acolo la tine? Bea bărbată-tu...Păi, așa gâlgâie? În sfârșit...La noi n-a mers... La noi s-a murit de foame încă de la Cuza încoace...ce Carol...niciun guvern de la omieopșpe-ncoa’ n-a făcut nimic pentru români...Era și este sărăcia dracului...A scris Eminescu...Pui murături?, că se-aude..Și io am pus...Mai mult gogoșari că-s roșii și-i pot folosi și ca ruj de buze...N-ai încercat? Am și-o pisică mică...mică de tot, o pun și p-aia la murat, ha, ha, ha...Ce-ți fac fetele? În Germania? La noi tot blocul e plecat afară...Zeci de oameni...Îți dai seama de ce nu ne dau vizele americanii...Hă! Păi, toată România ar pleca instant...Ai ascultat Oedipul lui Enescu, zici? Stai, să-mi aprind o țigară... Sfârrr, sfârrr...Așa și? Nu se poate asculta? Așa zic și io, că a ieșit fata aia Angela pe media și a zis cutare cutare...ba ie sănătoasă la cap, ie... Ce de la întâi? Mărește? Degeaba...La noi sărăcia e mult mai profundă decât o sută sau două cât îți dau ăștia..Răul ie făcut deja de sute de ani...Nu-l poți cârpi cu o sută...Da, păi, am văzut Obsesia la Netflix...da, film de treij de ani...Cu Deniro, Al Pacino..Michael Mann ăsta a scris scenariul, e bun gagiul...Vezi-l și tu...N-ai? Vino la mine, că mai sunt și altele de văzut...Cu tine ce mai vorbesc, că proasta aia de verișoar’mea e prea proastă, zău, nu-mi povestește decât de copiii ei din Italia...că au făcut, c-au dres, că papa puius...că pleacă în Malta, ce mă interesează pe mine? Sunt tineri, bine c-au plecat...Ce să fi făcut aici?... Nu vezi că bagă religia în școli? Ca-n evul mediu, dragă...Ca-n evul mediu...Da, Manole al meu vrea să mă zidească în bucătărie, auzi, tu...Că să nu mai miroasă așa urât...Sunt de acord, normal...nu-i pot refuza nimic...Dar mai vorbim, că a zis că mă zidește cu telefonul, deci pot vorbi sau pot să fac un uațap..Da, te țiu la curent, Florico...da, te pup....Te pup mult!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: