16 octombrie 2020

POȘTA REDACȚIEI

IONEL MURUMURE. De cum ați văzut-o pe Viorica Dăncilă v-ați îndrăgostit de ea. Versurile dvs stau mărturie: Supla mea/Partida mea/De cum te-am văzut/ A crescut așa ceva în mine. Foarte frumos. Mai aveți, vreți să faceți un volum. Vă ajutăm. Ne mai place și cea cu ariergarda. Cităm: Ariergarda m-a făcut să te văd așa cum ești mândră puternică obositoare frumoasă inutilă, dar pentru mine ești totul, ca soarele, draga mea. Căutați-ne la redacție. MARIA STROPȘOREANU. Vecinul dvs vrea să mute gardul ca să cuprindă și curtea dvs în a lui. Vrea să construiască adică o stație de metrou mai funcțională decât cele șapte din Dr Taberei. Apoi, pe o potecă asfaltată, tot din curte, vrea să facă un bloc de 10 etaje, chit la dvs în sat nu-s decât case cu un etaj. Lăsați-l, dnă! E vorba de progres aici, de civilizație. Da, spuneți în continuare, dar wc-ul e tot în curte, are o singură ușă și i–a făcut cartelă magnetică. Îl pot folosi doar cei ce trec cu metroul și ăia din bloc. Vă repet: noi suntem un sat la 50 km de București, ce rost au toate astea? Progresul doamnă, progresul. VASILE COLON. Bună treabă face Valeriu Nicolae. Bună de tot. Dar, la următoarele alegeri cum îi vom putea schimba pe toți? Sau ajunge numai el, un parlament format dintr-un singur om? Nu s-a mai pomenit. Și tot el și președinte? Încurcată situație. GINA POPESCU. La noi în parc, Buculei, celebrul sculptor, a făcut un monument intitulat, Să alegem fără CV, citește sivi. Și sunt sculptați milioane de oameni cu cv-uri false. Cine i-a dat banii? De ce e așa de talentat Buculei? VLAD DINAMO. Dacă ne închide școlile, să ne bage direct în PSD, ca să ardem etapele. De acolo în SNSPJ, apoi undeva la consiliile județene, parlament, diplomație, secrete de stat. Eu aș vrea să fiu ambasador în USA. Ești prea mic, îmi spune mereu mama, n-ai decât cinci ani. Păi, dar, dragă redacație, noi ăștia, geniile, de mici am făcut carieră, nu-i așa? Așa e, dragă Dinamo. DANIEL GROZAVU. Vreți să săpați pe sub redacția noastră, ca să vedeți unde ținem banii. Dacă găsiți casa de bani e simplu. Puneți dinamită, legați un tanc de casa de bani, trageți și asta e tot. Foarte bine. Vă așteptăm. Agenția Călimara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: