30 octombrie 2013

Teatru radiofonic: Ponta se spăla pe dinţi

ACTUL 1
În mijlocul scenei este un lighean mare cu apă rece sau caldă. Un individ, cu un tricou cu Ghiţă Mureşan pe spate, se spală pe dinţi. Se aud zgomote specifice.

Povestitorul: Este o dimineaţă rece de vară, cu raze de soare fierbinţi. Bucureştiul este înecat în cianură, impostură şi prostie iar domnul prim ministru se spală pe dinţi. Începe o nouă zi de muncă.
Dl Ponta: Poa' să-mi spună cineva ce e România?
Florin Salam: Dacă-mi anulaţi dosarul penal, spui io.
Nicolae Văcăroiu: Am uitat.
Mugur Isărescu: Este o colonie.
Dl Ponta: De ce?
Mugur Isărescu: Pentru că nu mai are nici resurse şi nici bănci.
Dl Ponta: Păi, cum, s-au terminat proştii care ne votează? Asta nu-i resursă?
Gabi Firea: Ba da. Adică nu s-au terminat, dar nici nu-i resursă.
Dl Ponta: Am înţeles. Atunci, hai la rectificarea bugetară.

ACTUL 2

Rectificarea bugetară se face într-o cameră cu mai multe odăi. Într-una e SRI-ul, care umblă la punga cu bani a ţării, în a doua e SRI care umblă la punga cu bani a ţării şi în a treia sunt pensionarii SRI, copii lor, amantele lor, soţiile lor, care umblă la punga cu bani a ţării.

Povestitorul: Este o seară rece de iarnă, cu ploi intermitente şi zăpadă până la etajul trei al clădirilor. Bucureştiul este înecat de ape, de gheaţă, de ceaţă, de aparate contra rovinietei, de piese de teatru care nu interesează pe nimeni, de premiere cinematografice inutile, de pâine fără niciun TVA, de Oana Pellea şi Dan Puric, de multă prosteală la teve. Domnul prim ministru îşi face pantofii. Începe o nouă seară de muncă.
Dl Ponta: Poa' să-mi spună cineva ce e România?
Mădălin Voicu: Nu.
Monica Tatoiu: Păi, când mă îmbătam io, ştiam.
Monica Ciutacu: Ehe, dle prim ministru, ce întrebare. Nu era mai bună una în care să ne lăsaţi pe noi să întrebăm poporul ăsta că cum îşi permite să iasă în stradă, să ceară demisii?
Dl Ponta: Ba da.

SFÂRŞIT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: