11 mai 2022

MATILDA

Fata viselor mele, pe Matilda n-o știți, foto, le știți numai pe Corina, Vava, Cornelia, Dana, Dana, Dana, Maryloo, Ligia, Doina, Flori, Lu, Mimi, Margareta, Ioana, Ioana, Clara, Eugenia, Carmen, Vio, Cristina, Crina, Mița, Flaxi, Mioara, Serena și Gina, Matilda deci fusese răpită de dracii din heleșteul pe lângă care trecea zilnic Dănilă Prepeleac. Că de la el știam. Eram furios. M-am dus după ea. Dracii nu mi-o dădeau decât dacă participam la concursul internațional de înjurături organizat de ONG-ul heleșteelor din țara noastră ediția a X a. Și-l și câștigam evident. I-am dat drumul: Să-ți bagi pula de veveriță albastră când ți-e lumea mai dragă în gură și să te duci cu ea la dispensar și doctorul să-ți dea o pizdă de barză cu care să aduci copii nemeritați în cartierul de după colț, că acolo te fute un ciobănesc german de opt metri care are balcon în Colentina din care vede marea, futu-ți mâhnirea mă-tii cu care nu știi să te porți că mâhnirea asta are ritmuri proprii, morții lu’ Traian care te-a futut pe bancheta din spate și am continuat așa cam trei ore. Mi-am luat fata și-am plecat. Puțin înainte de adânci bătrâneți m-a sunat șeful dracilor. Mi-a spus: Omule, înjurăturile tale se învață la școală. Au făcut catedră specială. Și a închis. Eram tare mândru. De bucurie, fata viselor mele, Matilda, mi-a făcut cinci copii. Toți mijlocii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: