31 mai 2022

WC-ul DIN FAȚA CURȚII

...da, neața...ne dă câte 700 de lei...va fi coadă la Ciucă, da, va fi coadă...în primul rând că eu cu ăștia 700 îmi iau un BMW electric dă-la de cinci zeci de mii de euro că ai auzit dragă că suntem pe ultimul loc la mașini noi...nu, nu noi din satul nostru, ci noi, România...sau Spring că e cinșpe mii de euro, mă rog, asta-i nimic pe lângă faptul că cu banii ăștia ne putem muta weceul din fundul curții în fața curții...da, la șosea...te caci și vorbești cu vecina sau vezi vecinul cum trece cu Lexusu..totul la vedere că e mai bine că viteza la onlainu nostru nu ajunge până-n fund...da, nu ajunge...nici n-avem onlain...da, dragă e mai bine..asta cu weceu e cea mai bună, că e nevoie de socializare...și îi poți pune și voltaic dă-la ca să ai lumină la wc că strada trebuie luminată ... bașca teveul...da...îți poți pune teve în fața curții, îți faci nevoile și te uiți la Tucă...nu la Tucă singur ci cum vorbește cu Cristoiu.. altfel ce să fac?, uite aștept să nu mai dea note la școală lu ăla mic și semestru să-l facă pe baltă la pază că braconează peștele din Drăghicescu, înțelegi? Nu mai ajunge în Dunăre...peștele, da...La noi și-a făcut casă și doctorul Dinu, da, ăla terapeutu din Giurgiu...și are canalizare care dă în lac...da, ca la mare, se cacă și se scaldă tot acolo...doctorul, că asta am vrut să zic, o aduce pe aici pe baba aia care a făcut Veronica...da, Elisabeta Bostan.. regizoarea...o tratează și știi cum îi spune?, doamna general... da, doamna general...îți dai seama a fost pe la secu cine știe...da...acu că e târg de carte mă duc pe acolo ce să fac?, vreau să citesc că am auzit că apare Memoriile din bătălii ale lui Ciucă...da poate sunt copiate după Alexandru cel Mare, așa am auzit...și nu te prinzi, așa bine e făcută...chiar cu foto din campania din Asia Mică sau cum îi zice...da...și sunt foto cu Ciucă cu sabia....păi, dacă el e în campanie în Persia sunt alții la guvern care ne dau ăia 700 dragă...au ei grijă...da, ce să fac? Uite cu bărbatu-meu că cu ăia 700 vrea să facem două weceuri în fața casei ca să nu ne-nghesuim...da, cireșe...da, le-am cules...le-au mâncat corbii da tot ne-a mai rămas de-o vișinată...nouă ne iese vișinata bună, bună de tot...să treci, bem în fața casei și ne uităm la ăilalți cum se cacă dragă...hai, te pup!! Pa, pa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: