05 mai 2023

TOȚI ARE DREPTATE

1. Aflată în redacția noastră cu ocazia zilei de 1 Mai, Lady Gaga, foto, a declarat: Îmi convine analfabetislul funcțional din țara dvs, mai ales în rândul elevilor, și mă refer la faptul că mulți dintre ei vor ajunge doctori și aș vrea să mă tratez la unul din ei. Să zicem, de prostată.
2. Aflat și dânsul în redacția noastră cu ocazia zilei de 1 Mai, regele Charles al III lea, foto, a declarat: E-adevărat, coroana mea va fi mai scumpă ca a maică-mii, pentru că este executată de Cătălin Botezatu și când n-o port eu, o vor purta angajații TAROM pe care distinsul fashionist îi îmbracă de ani de zile. Mă gândesc chiar ca la încoronarea mea să port un costum Botezatu. 3. Gerhard Karner, ministrul de Interne al Austriei, s-a deplasat personal în România în sfânta zi de Înainte de 1 Mai doar pentru a-i spune în față lui Bode că e prost. Că Bode nu credea.
4. Gwineth Paltrow, foto, 50 de ani, aflată în redacția noastră cu ocazia zilei de 1 Mai, a declarat: Am de gând să înfiez 15 copii. Îi aduc în România, pentru că îmi convine să-i dau la facultățile de doi ani încă de la 4 sau 5 ani, fără să-i fac să-și mai piardă timpul, micuții de ei, cu anul pregătitor. 5. Alegația că toate salariile din România ar trebui să fie inferioare veniturilor președintelui statului este o destabilizare a perspectivei competenței și meritocrației.
6. George Burcea, foto, personajul Lurch din Wednesday, șoferul adică, s-a îmbogățit din turneul american al serialului. Dânsul nu ne-a declarat nimic. 7. Autostrada Moldovei nu unește pe nimeni cu nimeni. De la București trebuie să ajungi mai întâi la Brașov și abia după aia s-o iei spre Tg Neamț. Ori, pe DN1 până la Brașov....știți dvs. 8. Starul portughez Cristiano Ronaldo doreşte să pună capăt aventurii sale în Arabia Saudită, la echipa de fotbal Al-Nassr, cu care a semnat în urmă cu doar câteva luni, informează cotidianul spaniol El Nacional. Dânsul dorește să evolueze numai pentru selcționata României sub bagheta, dacă se poate, lui Anghel Iordănescu. 9. RECLAMĂ. Două babe se vaită de mama focului de ceva la stomac. Ele mustesc de înțelepciune. Una: Dragă, dacă n-ai Stomachon să-ți cumperi! Cealaltă: Ești proastă, de trei ori pe zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: