10 martie 2022

SAMOVARUL

...Bine că m-ai sunat, făceam musaca...Am și-un pahar de vin...pe la trei cred....Petrică nu e, acum că e fără mască l-am trimis să-și dea doctoratul...ca Ciucă, dragă...poa’ să plagieze liniștit fără mască...nu, nu mergea cu că nu vedea literele și nu putea să-i pună titlul...Că la doctorat trebuie ceva pompos...Educația juvenil/creștină pe timp de pace când e război...sau cam așa ceva...să cadă ăia de-o citesc în cur...P-ormă pleacă la război...Da...s-a hotărât...că fără mască vede mai bine dușmanul...Nu, n-are arme...De unde arme? Se duce cu un samovar.. Cum, cum? Păi, n-a zis Dîncu că nu datorăm Rusiei decât samovarul? Și samovarul îl aveam noi, așa că li-l duce poate se face pace...Da, Dîncu a spus-o p-asta...Zi, tu, ce înțelept...cum de nu s-a prins lumea că-i vorba de samovar? Bine, bine, da’ Dîncu a mai zis și alte înțelepciuni...Da...aia cu învățați, învățați, învățați tot el a spus-o...Nu s-a referit la onlain da’ e adevărată, dragă...fără carte n-ai de nici unele...Și a mai zis-o și p-aia cu opt lei benzina e mai dulce ca stricnina...Numa folclor e-n capu’ lui, dragă, numa’ folclor...Nu mai credeam că scăpăm de mască, nu mai credeam...da’ ai văzut cum a dat-o Rafila ăsta...că ba pe 8 martie, ba pe 9, ba că să ne spălăm pe mâini, ba că să avem grijă cu petrecerile că zici că-i pare rău că ne-a ridicat restricțiile...Ninge, da....Întotdeauna când ninge par mai frumoasă, nu știu de ce, dragă...Și când sunt mai frumoasă mă îmbrac cumva mișto...Am pe mine o rochie gabana..și pălărie șanel...Ce dacă o să miros a musaca? Arăt foarte bine, până și sânii îmi stau drepți...da...nu râde...După ce Petrică duce samovarul ălora, mergem la Cannes...da, la festival...Vreau să mă vadă Cate Blanchet, să înțeleagă că suntem de-o teapă...că și noi româncele suntem femei valabile...frumoase, și că să nu-și bată ăștia joc de noi ăștia de la guvernare trimițându-ne să ștergem Europa la cur...N-o dau pe politică, n-o dau...Vorba lui Dîncu: fac politică și tac mie-mi vine să mă cac...da, le zice, dragă...le zice...Fără el nu știu ce ne-am face...România-i un citat...Ăsta e viitorul program al lui Iohannis, România Citată...Da, te aștept...Nu mă schimb, îmi pun un șal, armani...te pup....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: