21 martie 2022

ROMÂNIA NORMALĂ

...ca de obicei când mă suni gătesc ceva...mai bine zis improvizez câte-un fel de mâncare că ai mei nu sunt pretențioși...Manole e-n stare să mănânce numai musaca...ce faci?..da, dragă, așa scrie-n Constituție, că ne înrolăm și ne apărăm patria...dar patria noastră nu e tot aia cu a lui Dîncu sau Ciucă...Patria noastră, a mea de exemplu, e la mine în sat, la Gogoșaru...Acolo l-am cunoscut pe Manole, de-acolo am copiii, acolo pescuiesc alde vecinii mei, cârciuma, toate alea...pe-alea le apăr...patria lui Dîncu nu...că patria lui n-a făcut nimic pentru noi...nici pensii, acolo o bunăstare oarecare ca să nu te mai holbezi la tot ce vezi la alții în străinătate...că știi cum e...Acolo, în occident nu-ți cad ochii decât pe bunăstarea oamenilor de rând, ca noi...restu-s vorbe...da, se poate Zelenski să fie mână-n mână cu Putin...Pentru că dacă e vorba de resetare, nu numai rușii o vor, ci și americanii, și chinezii, și indienii și alții...Deci sunt vorbiți că cu vaccinul nu le-a ținut...O să mai încerce cu vaccinul acum, dar gata s-a dus, lumea nu-i mai crede...Da, a venit primăvara...vecina mea și-a luat hârtie igienică pentru zece ani... conserve de pește pentru vreo două zeci...Ardei iute vreo două tone, nu mai spun roșii, ulei, semințe de floare...fasole cu cârnați din alea la conserve...a umplut curtea și a luat și juma de stradă că a făcut un depozit uriaș...benzina și-a pus-o în saltele, în pereții de la frigider... A ieșit ce-a vrut Iohannis România Normală...M-a molipsit și pe mine normalu ăsta că mi-am cumpărat șaizeci de mii de contraconcepționale și nici nu mai fac sex așa ca odinioară că Manole e plecat mereu la CSAȚ unde discută că de unde soldați că n-avem nicio armată...Io-mi mai cumpăr și, cre că mâine poimâine, și praf din ăla la plicuri de ardei iute că dacă vin rușii să le arunc în ochi...îmi iau o sută de mii de plicuri că nu se strică...ia-ți și tu...tot flancul estic ar trebui să-și ia praf din ăsta de ardei iute..și chiar dacă vin pe mare rușii, praful îi arde la ochi...știu cum e..că Manole l-a gustat odată cu deștu și după aia s-a dus să facă pipi și l-am auzit urlând...așa și cu rușii...de fapt cu flancul estic...vai ce-mi place asta cu flancul estic...ție nu? Pa...Vorbim lunea viitoare... da...evident ouăle că vin Paștele...eu îmi iau cinci milioane, pa, te pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: