17 noiembrie 2015

De dragoste

Ieri că tot a fost luni 16 nov și Tina Cumva a zis să mergem la Gabi S că e ziua ei și nu se poate deplasa să mergem la restaurant și că oricum făcuse tort io am acceptat să mergem pe la Gabi S să-i spunem la mulți ani așa că ne-am suit în mașină și hop în Dr Taberei pe Compozitorilor și Gabi era acasă ne aștepta și vorbe vorbe de ne-am simțit bine și am terminat și tortul și au venit și Maddy chiar și Mara cu câinele dar era târziu și io cu Tina Cumva am zis să plecăm că ne prinde noaptea pe drum deși era ora 22 și nu se vedea niciun nor că așa s-a hotărât de când cu tehnocrații ăștia norii sunt numai între niște ore soarele la fel așa că ne-am suit în mașină dar mașina era blocată și Tina Cumva a zis dă cu spatele dă cu fața și la un moment dat mașina s-a poticnit într-o sticlă veche cam din secolul 11 din alea pe care le vedem la Discovery și sunt crăpate prăfuite opace dar tot au un mesaj înăuntru așa că noi am desfăcut sticla și am scos un pergament vechi de 1000 de ani fără mișto și avea un număr de telefon adică dacă găsim mesajul să sunăm și așa mai departe dar noi am citit pergamentul sau cum să-i zic că de fapt la citit Tina Cumva că ea e actriță și are sunetele nu știu cum adică știe:

De dragoste

Generalul Manole Ben Manole,
Cel care apără Constituția României
pe râul Neajlov
mănâncă fără sare și are o fată la cor
strivind o furnică cu plete albastre
se răsti din pridvor:
-Ma jeneral, ma jeneral!!! Mă mai iubești??

Ma jeneral era Florica Ben Florica, soția lui.
Cea care răspunde de Constituție
pe râul Neajlov
la capitolele Tutun, Mâncare și Corvoadă
era acum în cadă
cu șampon verde aprins
pe care furnicile cu plete albastre
îl aduceau de la Paris
îi răspunse scărpinându-se
sub un sân:
- Da, mon jeneral, te iubesc!!

Și plecară la București
unde se cereau tehnocrați periați
invidiați, ordonați, călcați,
mâncați, guvernați, racolați,
pansați, autorizați și
cu aur placați.

Pe drum, Ma Jeneral născu opt copii:
pe Radu, Nicolae, Perciun,
Vasile, Gigel, Filimion, Crăciun, Vasile
și pe Mimi cu doi de i.

De-asta te iubesc Ma Jeneral!!


PS Cine recunoașțe poezia din sticlă să ne sune pe mine sau pe Aida.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: