19 octombrie 2014

Şi covoarele se bate, nu-i aşa?

Vecinu' a-nceput de dimineaţă să bată covoarele, pac, poc, poc!! Zic să ies să-i zic s-o lase mai pe seară când lumea e mai bine dispusă iar hărnicia asta veselă, de anii 50 trece neobservată. Da' n-am zis nimic şi am plecat la Rm Vâlcea, unde trebuia să lansez o carte, Arta Sunetelor. Cu Radu şi Big. Da, aşa a fost.
Şi nici una nici două m-am încăierat pe Militari ca să ieşim pe autostradă. Lumea în maşini vorbea. Bă, da' ce, Beatles ce n-are? Dar Grand Funk Railroad? Ce, nu mai au mesaj? Bă, nu, nu mai au. Da' să ştii, că oricum e bine să-i ai la colecţie că cresc ăia mici mari şi ascultă, îşi fac cultură. Nu merge, bă, nici aşa, că Metallica a făcut trecerea la ăştia noi, Sevenfold, Five Finger Death Punch, sunt mai ritmaţi, mai rapizi, au mesaj de secolul 21. Şi-atunci Bob Dylan? Eric Burdon? Păi, nu, bă, chestia e că bătrânii nu mai fac nimic. Uite şi tu la Pink Floyd sau U2. Lasă că U2 n-au cântat nimic niciodată, da' ăsta nou al lui Floyd e ca Holograf hodorogit. Mă rog, Floyzii au dat Wish you where here sau Atom Heart Mother.
Şi brusc ajungem la Rm Vâlcea. Să mâncăm ceva, a zis cineva din maşină. Chiar aşa a zis: să oprim că ştiu io un han mişto, să mâncăm înainte de lansare.
Lansarea avea loc la Clubul Nuşcum din centrul oraşului. Lume multă, Io, Big şi Radu hop pe scenaă să vorbim de muzică, că de ce ne fute pe noi grija de sunetele astea, de ce ascultăm şi iote şi-o carte. Se uitau ăia la noi de parcă vroiam buletin de Rm Vâlcea.
În sfârşit. Cartea lansată şi a urmat concert George Baicea Band. Adică George la chitară, Cătălin la bass şi Nicu la tobe. A fost mişto, cu aplauze, cu răcnete de ziceai că-n Rm Vâlcea a sosit Hendrix.
Noi ne-am întors la Bucureşti şi de cum am intrat pe str Echinocţiului acelaşi vecin cu aceleaşi covoare. Poc, poc, poc!!! Ce să-i faci? Ăştia sunt oamenii care-l votează mereu pe Ion Iliescu, sunt indestructibili, inatacabili, zdrobesc inteligenţa cu bătătorul.
Noi am intrat în casă şi ne-am pus Wrong Side of Heaven de la Five Finger Death Punch şi asta a fost tot.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: