11 octombrie 2014

M-am hotarît: votez!



Gratie premierului multiubit, am sansa de a vota pentru alegerile prezidentiale în 3 tari. Ba chiar în mai multe, daca ma organizez bine.

Concret : vin în tara de sîmbata, pentru ca merit si sînt patrioata. Am gasit pentru 1 noiembrie zbor cu SAS la 242, 52 eur, 2h35min. TAROM-ul ia numai 306, 27 eur pentru 6h40min de zbor. Pot sa fiu si mai patrioata. O camera la hotel modesta ar costa cam 100 de eur. Diurna, alta suta de euroi.

A doua zi ma urc în taxi, un 40 de roni, votez la aeroport la prima ora si urc în avionul spre Paris, tot cu TAROM, la 9h15. Pentru 240, 32 eur ajung la Paris la 11h35min. Iau taxiul, pentru ca merit si sînt patrioata si merg la ambasada. Distractia costa cam 80 eur. Plus diurna de 200 euro, ca se manînca scump pe lînga Turnul Eiffel. Înapoi la aeroport pentru zborul catre Stockholm. Sper ca ambasada o sa fie deschisa pîna la ora 20, ca sa am timp sa votez si în Suedia. 
Pentru cine se pricepe sa caute zboruri, pot sa fac si-o escala. Evident, o sa coste mai scump. Hai, cine m-ajuta sa-mi fac datoria de bun cetatean?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: