30 septembrie 2013

Ce-am făcut io duminică şi voi nu

Mai întâi că am avut chef de citit şi am pus mâna pe o carte care mă aştepta de mult: Excursia în plină desfăşurare, a lui Gh Iova. * Eram în pat şi dădeam să mă trezesc. * După primele doujde pagini m-am oprit că mi se-nchideau ochii. * Am schimbat cartea, am luat Liviu Antonesei, Un taur în vitrina de piatră. * Asta da, foarte bun, poezie de clasă. * Nu reproduc, luaţi şi voi şi citiţi. * Am mai stat în pat gândindu-mă la noile împrumuturi de la FMI ale ţării noastre. * Ne împrumutăm de câţiva ani buni, cea ce desigur spune că ceva nu merge bine de loc în Românica. * E ca în familie, dacă te împrumuţi peste plapumă, ajungi la închisoarea datornicilor. * Traian Băsescu iese pe media şi spune că minerii ăia de la Roşia, îmbrăcaţi C. Dior, nu sunt mineri, că acolo nu se mai extrage nimic din 2006. * Asta behăie presa de vreo zece zile şi şeful Traian n-a zis nimic. * Apoi, ne dăm jos din pat. * Mai e ceva cafea şi dăm să vedem un film românesc. * Alegem Tache al lui Igor Cobileanschi sau cam aşa ceva, un film cu Mircea Diaconu, şi alţii. * El e gropar şi gata, v-am spus filmul de la cap la coadă. * Strângem plapuma, o băgăm în sertarul de rufe de lângă pat. * Acolo doarme şi Porumbelul nostru Poştaş, că noi nu primim ştirile pe mail. * De data asta, Porumbelul n-a adus nicio ştire, pentru că este neplătit de două luni. * Şi n-are, evident, decât o ştire de acum două luni: "Mâine se va scufunda Atlantida." * Ce să mai facem? * E duminică, 29 sept, şi încă nu ne-a sunat nimeni de-o bere, de-un fotbal, de-un Gigi Becali, de-un Adrian Năstase sau de-o Elena Udrea. * Nimic, pare o zi liniştită cu multe ploi. * O bătaie în uşă, cioc, cioc, cioc. * N-am deschis, pentru că s-ar fi putut să fie Bianca Drăguşanu ca să mă invite la nuntă şi io n-o cred. * N-o cred c-a făcut-o din dragoste, ci mânată de ceva bani. * Va urma sigur un divorţ pe şi mai mulţi bani. * Seara apare Gâdea şi zice ceva de telepatie. * Telepatie e atunci când dânsul lucrează la Antena 3 şi e nevoit să-l spele pe Voiculescu. * Aşa cum îl spăla Voiculescu pe Florin Piersic, când acestuia i s-a dat dosarul de informator de la CNSAS, aşa face Gâdea acum. * Nu ştiu cât se ia pentru telepatie, dar îndeobşte nu se ia nimic. * Aşa că ni se făcuse foame. * Dar nu era bine să halesc nimic, pentru că gazele au luat-o din loc cu 3% pentru consumatorii casnici, şi deci oul nostru nu mai costa un leu, ci patru. * Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: