24 septembrie 2013

O poezie excelentă

Dacă am văzut că în jurul meu toată lumea scrie poezii, am zis să scriu şi eu una:

MAMA

Mama munceşte la Roşia Montană
În abataj
Pleacă în fiecare dimineaţă de acasă cu lopata
Halva şi şerveţele
Îmbrăcată în fuste albastre cu picăţele

Dă ea cu târnăcopu' acolo
Până apare auru'
Vine poliţistu' i-l ia
Şi-apoi mugeşte ca taurul

Şi uite-aşa se termină o zi de muncă
Cu taur, cu aur şi halva
Nouă la şcoală diriginta
Ne predă o matematică de mucava

Soarele răsare când nu te aştepţi
E aşa la început o pată
Deşi sunt un ditai zdrahon cu perciuni şi cu barbă
Mama m-a botezat cu nume de fată

Florica îmi zice, Florico treci la călcat
Să nu vină tac-to de la mină
Cu pălăria-ntr-o parte
Şi tu să miroşi a căcat.

Ai grijă, ai grijă de tine, Florico
Viaţa nu-i simplă cum vezi în filmele cu Vivien Leigh
Trec anii şi când tragi linia
Constaţi că ai opt sau doişpe copii.

Denis



3 comentarii:

Lăsați răspuns aici: