04 aprilie 2023

POȘTA REDACȚIEI

CĂTĂLIN FRANZ, București. Ați scris o poezie, ziceți dvs, modestă. O reproducem: ‘’Rotativă te iubesc/nici nu mă gândesc/mama-i numa’ una/unde să-mi bag p...la?’’. Ne-a emoționat. Întotdeauna când se pomenește de mamă noi adică nouă ne dau lacrimile. Vă ajutăm s-o publicați. Știm o editură care nu cere bani poeților. Scrieți în continuare, trimiteți-ne. RODICA FELURIT, Ploiești. Ați visat că a venit o șopârlă și v-a mărit pensia. Apoi, șopârla s-a transformat în Ciolacu și v-a luat pensia înapoi. În timpul ăsta venise primăvara iar primăvara, știți dvs, lucrurile par mai ușoare. La Mega jos la bloc au șopârle. Noi, în redacție, am numit visul dvs Vis cu Multe Șopârle. Mai visați. ION CÂMPINEANU, Pitești. Șopârlele dnei Felurit v-au invadat curtea. Sunt până și-n cotețul curcanului. Aveți un curcan, Peneș îi ziceți, ca-n baladele cu Toma Alimoș. Seara cântați la chitară. Cântece de Rotativă. Strofe cu Ciolacu, cu Ciucă. Ciudată scrisoare. Am citit-o de câteva ori. Ce-ați vrut să spuneți? Că o iubiți pe dna Felurit? Interesant. MAGDALENA FRUMOS, București. ‘’Poezia dlui Cătălin Franz mai are câteva strofe pe care le-am scris eu’’. Ia să vedem: ’’Să pui căcat pe clanță nu-i atât de ușor/Hai să cântăm plugușor/Pentru Rotativa din mai/hai, hai, hai, dihai’’!! Ne-ați lăsat fără grai. Așa un talent. GELU DOVADĂ, Bistrița. Căutați dnă bogată cu care să faceți rotativă în pat, că de asta politică vă doare-n cur. E foarte greu, dle Dovadă, foarte greu. Am vrut să vă mai spunem ceva, dar am uitat ce. Desigur, treceți. Vă așteptăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: