18 iulie 2022

CASTRAVETELE

În primul rând că n-a fost așa cum au relatat ziarele, CNN sau presa de scandal din Marea Britanie. Deși sunt la București, îmi rezerv dreptul de a da în judecată aceste instituții de media cu acordul deplin al doamnei Gabriela Scutaru Procuror General al României. Voi prezenta lucrurile așa cum au fost în realitate. Curățam deci o salată de castraveți bogată în vitamine. Foto. Puneam ceapă, ridichi, ulei de măsline deși castravetele din imagine n-avea nevoie. Abia pooooormă, desigur, a sunat telefonul și era Mircea Cornișteanu care m-a invitat la lansarea cărții Titus Popovici, Poesii. Și abia pooooormă și nu în alt an a sunat și Doina Ghițescu care m-a invitat la lansarea cărții Titus Popovici, Poesii, de la MNLR. Ea avea și mașină și m-am dus cu ea. Foto. Pe la 5, 17 într-o vineri.
La MNLR au citit Mircea Cornișteanu și Ceraselea Iosifescu. Foto.
Era vorba în carte că Titus Popovici și nu eu a fost îndrăgostit de Cerasela Iosifescu și i-a scris aceste poesii. Deci nu eu le-am scris cum s-a afirmat pe CNN, Euronews, Cristoiu Blog sau mai știu eu. Și, așa cum a spus Varujan Vosganian care nu știu de ce a vorbit la lansare, a spus că lui Titus Popovici îi ședea de minune starea de îndrăgostit. Frumos spus. Și-abia pooooormă m-am dus la Breaza unde Grupul de la Breaza, foto, cunoscut și ca Grupul de la Breaza, culegea dude și eu am băut suc de dude, de ștevie, de mărar, și de castravete. Din castravetele din foto de mai sus.
Așa au stat lucrurile, cred c-ați înțeles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: