02 noiembrie 2021

PIRAMIDELE LUI IOHANNIS

Ministerul Finanțelor, Ministerul Fondurilor Europene, PNRR-ul, Ursula van Der Leyen, PM-ul român, Ministerul Infrastructurii Române au aprobat banii pentru construirea unor piramide la noi în județ, Giurgiu. Pentru domul Iohannis. La noi în județ poa’ să vină și fără gărzi de corp doar cu un avion micuț până în Bolintin de unde l-ar lua un primar oarecare de comună până la Piramide. La faraonica construcție a fost angajat tot județul. Au venit și americanii, că tot cercetează ei de mii de ani modul în care s-au construit minunile astea. Pe mine vestea m-a surprins la câmp, unde cultiv bujori negri, floarea soarelui de apartament că adică să țină loc de bec pe scumpirile astea, și gutui mici care țin loc de varză de Bruxelles. Nu-i tot aia da așa devine situația cu chefii ăștia din Gogoșaru care gătesc pentru echipa prezidențială. Când o veni. Mi-am luat un târnăcop, am semnat un contract din care reieșea că voi câștiga pe durata colosalei lucrări cincizeci de mii de euro în tranșe de câte doi euro pe an și m-am apucat de treabă. Nu singur. Piramidele nu cresc singure, așa să știți. Eram cu mii de săteni din județ, cum am mai spus. Primele șaizeci de tone de granit mi le-am dus acasă. Aveam nevoie la fântână, la vola pentru porumbei, la o bucătărie exterioară cu vedere la piramide și câte și mai câte și la un weceu în curte cu fundație de bazalt. După ce am cărat fiecare cât i-a trebuit în curte, banii au fost suplimentați că piramida nu se înălța de loc. Au venit niște nemți, niște bulgari dar degeaba. Nu ne îndemnam la muncă. N-o făcuserăm mii de ani, de ce acum? P-ormă au venit niște thailandezi și negri care cotrobăiau prin țară după ceva de muncă și, ce să vezi, piramida a fost gata într-un an. De fapt complexul de piramide, că erau mai multe într-un singur loc la marginea unei păduri de pe lângă unde trece Neajlovul prin Comana. Au trecut ani și domnul Iohannis n-a venit niciodată. Dar noi le priveam seară de seară de la cârciumă și ne plăceau. Agățam mai ușor fetele: Uite, fă, piramida. Apoi, negri ăia de care ziceam, l-au adus pe Louis Armstrong să le cânte. Era mișto: Armstrong, Piramidele, noi cu țuica în față iar Iohannis de loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: