22 februarie 2021

INTERVIU PLAUZIBIL, Jennifer Lopez: Dacă aș cânta la Rahova Pa Ti s-ar scădea multora din pedepse!

Pe J Lo am găsit-o citind Mircea Cărtărescu. Nu-nțelegea mare lucru, de fapt nu-nțelegea nimic. A lăsat cartea și am vorbit. J.Lo: Da. Cu Ben Affleck am folosit cărțile. Ghicitul adică Mă iubește, nu mă iubește, și până la urmă ăia trei caro au făcut să nu. Era să-nnebunesc. Am umblat oarbă prin lume. Numai la el mă gândeam. Pe ghicitoare am spânzurat-o, deși nu era ea de vină. Pe urmă mi-a căzut Marc Anthony. De aici până la a compune melodia Pa Ti n-a fost decât un pas. M-am luat după Johnny Cash și am făcut cerere să cânt Pa Ti la Rahova. M-au lăsat și jumate din băieți au plecat cu pedespse reduse. Așa-i acum în legislația română: asculți o melodie bună la pușcărie, ți se reduce din pedeapsă. Pe viitor vor cânta și Andra, și Măruță, așa se pronunță?, Măruță?, da, și Delia, Holograf și alții care-și copiază melodiile după radiourile americane. Pentru că, așa cum știi, nu există compoziție românească necopiată după media din State. Ai spus că-mi spui ceva despre România!! Reporter: Țara noastră....așa cum știi...
J Lo: Nu, stai că spun eu....Am intrat într-o zi la librăria Barnes and Noble din San Francisco....aia mare...n-o știi... Poate Cabral.... Și am întrebat de ceva literatură română, voiam să mă pun la curent că veneam la București....Vânzătorul a dispărut cinci minute și s-a întors cu un ghid de călătorii cu trasee din Berlin la Istanbul și așa mai departe, trasee care treceau prin Timișoara, Sofia....Asta e literatura voastră? Foarte frumoasă... Reporter: Cu ce ocazie la București? J Lo: Voi da un concert pentru cei care repară termoficarea în capitala voastră, ca să meargă mai repede....Să fie mai cald...e și deviza mea: Muzica dă Căldură, dar și invers.... Reporter: Vă mulțumesc.... D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: