08 mai 2015

Printre sute de desene

Caci m-am apucat de desenat. Dar nu despre desene e vorba, ci despre ce-am mai facut eu în ultimul timp. Da, am desenat. Mdea, am scris prea putin si nerelevant pentru blog. A, si am facut turism pe-aici prin jur. De unde si minunatiile astea de poze. Despre cum am ramas eu fara telefon fix si cu numarul în aer, alta data. Tare-mi place sa fiu clienta în Suedia: ei gresesc, eu tre' sa repar. 
Revenind la poze, e vorba de o plimbare la Copenhaga, unde m-am dat si eu cu barca, în sfîrsit, si am acostat la Cristiania.
Printre turisti asiatici se zareste si hidrobicicleta reginei Danemarcei. 
Am descalecat deci la Cristiania, dar se pare nu sînt prima românca în trecere prin zona libera.
Nu se vede bine? Detaliu aici:
Mdea. Jamaicanii, mai cu dare de mîna, si-au facut casa:
Danezii agata si ei lacate de poduri:
Si-napoi la turnul malmö-ean cel rasucit:
Denis, predau legatura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: