16 noiembrie 2014

Ca tot românul şi noi la vot

N-am dormit de grija votului de azi. M-am foit, m-am pieptănat, am arat cu tractorul prin curte, că la un moment dat Tina Cumva zice. Ce-ai, bă? Mai zice: Hai, că e dimineaţă curând şi mergem la vot.
Io şi Tina Cumva ne-am pus cămăşile curate, am luat două umbrele cu imprimeuri americane şi germane şi hop la secţia de votare cu tramvaiul 1. Pe drum îmi dau seama că nu ştiu cu cine să votez. Îmi zic: Ce ştiu io de cei doi candidaţi? Ia să-ncep cu Iohannis, adică cu omul care nu vorbeşte da' face. Şi-mi aduc aminte că mai deunăzi am fost la Sibiu. La intrarea în oraş, pe o mică tăbliţă, scria: În oraşul Sibiu, maşinile parcate neregulamentar vor fi ridicate. Perfect. Până în centru am uitat de reglementarea asta. Nicăieri nu mai este niciun avertizor. Aşa că mergem la târgul de maşini. Vroiam să căscăm gura. Ne uităm după avertizorul cu ridicarea maşinilor. Nimic. O întreb pe Tina Cumva: Văd io bine? Avem voie să parcăm oriunde. Da. Când am ieşit de la târg maşina nu mai era. Poliţistului de la rampa de depozitare a maşinilor îi spunem: Dar nu era niciun semn. Da' poliţistul zice: Păi e la intrarea în oraş. Păi, da, da' poate uităm. Dacă uitaţi, plătiţi. Bine, bine, o lungim noi, da'n Bucureşti sunt semne peste tot, ca omul să ştie unde-şi lasă maşină. Şi ce păţeşte. Dom'le, la noi, la Sibiu, citeşti odată la intrare şi gata, e lucru bine făcut. Fără vorbe, ci dă mata 500 lei ca să-ţi iei maşina.
Îi spun Tinei Cumva că nu-l votez pe Iohannis decât atunci când pune avertizoare în tot oraşul. Că dacă ajunge preşedinte şi pune o singură tăbliţă la intrarea în România cu că n-ai voie cu droguri şi tu-ţi cumperi liniştit din Ploieşti, Arad, Timişoara sau Iaşi că acolo nu scrie?
Ne dăm jos din tramvai. Un teveu într-o vitrină. De la vot ies Ponta, Daciana şi Oprescu. Ponta declară: Am votat pentru ca eu, Daciana şi Oprescu să nu mai fim generaţia de sacrificiu. Poftiiiiiimmmm? Cuuuuuummmmmm?
Şi-atunci am intrat în cabina de votare şi i-am votat pe-amândoi cu speranţa, mai ştii?, că schimbarea va veni altădată, dar sigur va veni.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: