27 iunie 2022

POȘTA REDACȚIEI

BOGDAN IONESCU, Vaslui. Odată cu poezia dvs apare în literatura română poezia financiar patriotică. Era nevoie de ea. Genul se revigorează definitiv din acest moment iar Europa, ba chiar literatura universală se îmbogățesc semnificativ. Vocile singulare, gen Dunia Pălăngeanu din Giurgiu, chiar cu talentul lor uriaș nu mai făceau față cererii de poezie din librării, din mall-uri, din parcări. Dacă ne gândim bine lirica dvs este o poezie fiscală, atentă, cu influențe verlainene, eminesciene din perioada tulbure a consumului de droguri pe care poporul român nu le mai poate suporta. Reproducem ‘’50 de bani’’: Te iubesc 50 de bani/Aș vrea să zbor dar rana din cur nu mă lasă/Am să zbor mâine, am să zbor azi/Patria mea drăguță, patria mea. Excelent. Vă propunem pentru premiul USR pe 2023 că tot nu s-a dat iar din câte știm Nichita Stănescu n-a mai scris nimic. Nu știm de ce. Mai reproducem una și, fie vorba între noi, vă așteptăm pe la redacție. Întrebați de dna Aida Baum. Se numește ‘’Fizica’’: Meditația la fizică mă roade/Un vector doi și 50 de bani/Chiar dacă țara nu mă place/Mie îmi vine să mă cac. Ce imagine. CECILIA AVRAM, București. Ați investit 40.000, patru zeci de mii de euro într-o crescătorie de crocodili. La îndemnul mediului de afaceri din România pe care premierul Ciucă l-a îndemnat să facă afaceri la recenta lor întâlnire. Am cumpărat un crocodil de la Auchan, nu era viu, congelat. În mașină a înviat și mi-a spus că-i trebuie o baltă ceva în care să se scalde și în care să-i pun în permanență hoituri de căprioare, hiene, câini, vaci, boi, veverițe și șopârle. Dar noi n-avem baltă pe bloc, i-am spus. A sărit la bătaie și a zis că nu mai văd înapoi ăia 40.000. Ori asta nu-i în regulă, pentru că Ciucă a garantat mediul cinstit de afaceri din țara noastră, ba chiar și pe a crocodililor importați. Ce să fac? Știți cum e, și futută și cu banii luați. Măcar dvs de la Călimară dați-mi banii înapoi. Ce să spunem, dnă Cecilia? Treceți pe la casieria noastră. Joia. Banii ca banii, dar să nu rămâneți însărcinată. Dați telefon la maternitatea guvernului Ciucă și vedeți să nu fie gemeni. RADU DELAVRANCEA, Câmpina. Din cauza inflației, domnule redactor, ar trebui o monedă de 60 de bani. Vorbiți la guvern. Vorbim. Mulțumim pentru propunere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: