20 iunie 2022

FRIENDS OF MISTER CRAIOVA

Bună, bună...am fost prinsă, ce să zic?...Nu ți-am răspuns da’-ți zic acuma, dragă, nu-i mare lucru...l-am cunoscut la piață vindea ridichi...se vedea că e un domn, că nu e țărani dă-ia...era a cincea oară când îl vedeam...acu’ ultima dată am luat zece legături ca să-i atrag atenția și i-am atras-o că a ridicat privirea și m-a-ntrebat ce fac cu atâtea, adică am familie așa mare..m-am fâstâcit, nu mă așteptam să mă bage în seamă că e un domn bine de tot...și-așa am intrat în vorbă că știi de când caut...io nu-s d-alea cu matrimoniale, cu nimic...stă la Iepurești, mai încolo de Mihăilești și are o mică grădină cu fel de fel...cam 70, câți să aibă?...Cam ce-mi trebuie, io nu-s d-alea cu...și iese la piață cu salată, cu ridichi, odată a avut și roșii că atunci l-am remarcat...Acu’ vreo două luni când a murit grecu’ ăla Vangelis, el asculta la căști acolo în piață Friends of mister Craiova...că l-am întrebat ce-ascultă...și cum îți spuneam am intrat în vorbă..am aflat că are trei nepoți care nu voiau să meargă la școală, da’ acum de când cu mesele astea calde promise de guvern o să se ducă...mi-a spus el cum e cu mesele astea calde, fierb mere și le dau fierbinți...și să știi că așa vin copiii la școală, pentru masa caldă...altfel e singur, da, îmi convine, că de la mine din Singureni la el la Iepurești e o aruncătură de băț...și poate mă mut și eu la el, că la Iepurești metru pătrat de pământ abia e patru euro...patru euro cu casă, altfel e un euro..e ieftin dragă, că nu trece cursa, nu trece nimic din Mihăilești până aici...că mă gândesc că tot îmi place gagiul să mă mut acolo să fim mai aproape, și el mă place, că acum vine cu tot felul de rețete cu ridichi, ridichi umplute, da’ eu m-aș muta ca să deschid o școală în care să servesc masa caldă la elevi...știi că-mi plac copiii...o să-l întreb dacă are vreun cunoscut pentru tine, așa se face, dragă...nu cu matrimoniale, nu...îmi spunea de-un văr de-al lui de 65, cred că e bun...e din Stâlpu da’ nu-i mare lucru că e la cinci kilometri de Mihăilești și vine și el la piață, văru’ ăsta, cu pește din Neajlov...Aduce câte unu’ pe zi, și dacă vrei vorbesc cu el...păi, și aici benzina e tot cinșpe lei ca-n toată țara și văru’ ăsta are mașină că nu vine cu știuca sub braț...da, ăștia din Stâlpu au vorbit cu Tudor Chirilă să protesteze ori la ei ori în Iepurești ori la Stâlpu că nu merge, ori cât ar fura ei tot scumpă e benzina..tot scumpă e...bune, te pup, mi-a făcut bine să vorbim, poate te aranjezi și tu...ce disc? A, îi spune Friends of mister Craiova, e al lui Vangelis, dragă...al lui Vangelis...pa, pa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: