15 decembrie 2022

FRANȚA MAROC

...Mneața, mneața!!...Am auzit, tâmpit la cap, dar noi de ce-am face ca el? Ce ne trebuie nouă tatuaj cu Neymar și Ronaldo pe spate? Cum îl chiamă? Richarlison? Noi să ne facem tatuaj cu DN1 și să nu mai circulăm pe el...da....ce boicot? Ce treabă au austriecii cu DN1 al nostru? Ne tatuăm DN1 și nu mai mergem pe Valea Prahovei...Ăsta boicot, să dea faliment ăia cu turismul...Imbecilele alea de studii de fezabilitate...Am auzit...I-au oprit febeul lu’ Dan că nuș ce-a zis...păi, nuș ce-a zis, că nu mi-a spus...dar și-a făcut cont nou și i l-au oprit și p-ăla...i-am spus că e lege cu securitatea care ne ascultă și vede febeul...mă rog... da, am fost și la Gaudeamus...O să scriu...n-a prea fost lume...nu era ca-n alți ani în pavilionu’ ăla mare, nu...acolo era o expo cu papagali, cu cocoși de munte, da....și aici în aripa B a complexului era lume adunată, adică vreo 30 de oameni numa’ la Liiceanu...Vorbea cu Patapievici...Nu, nu știu ce vorbeau, n-are nicio importanță...ăștia doi, ca și lumea de-i asculta sunt de pe altă planetă, n-au nicio legătură cu realitatea...Ei, Ciucă și Iohannis merg într-o direcție, țara merge în alta....Nicio legătură între ele...da, da...e porc cât vrei...și-n viu...dacă știam îți luam de la romexpo un papagal...mai vorbeai cu el și te făceai și cu ouă...ce! N-ai mâncat ouă de papagal de Crăciun? Sunt foarte mișto...dulci, așa, acre...șorici cât vrei...vecinii mei nu mai merg la schi în Austria...nu, merg în Bulgaria nu știu unde... ehe!! Geaba încercăm acum să ne iubim cu Austria...nu ne-am iubit niciodată ori iubire pe-ncercatelea nu merge...Înțelegi? Lasă că facem șengenu cu bulgarii, o să crape de ciudă nemțălăii ăștia de austrieci....ai să vezi...că, de fapt, e din cauza Dunării...de-asta nu ne primesc pe noi și pe bulgari...așa cred io...că e navigabilă și merge pân’ la Berlin...stai o secundă pe fir...că mă sună din Niu Iorku, e Tudor Stancu....da, da...sau închidem și vorbim după meci...cum ce meci? E Franța Maroc la mondiale...Pa...numai bine...da...da, îi zic!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: