11 noiembrie 2020

Declarație

Foto, arhiva E.M. Subsemnata Smaranda Fir a sunat cineva la ușă și mi-a adus un mesaj într-un cazan de rufe și n-a plecat până nu i-am cumpărat bicicleta, în imagine, am negociat mult cum m-a învățat pe mine Gabriel Oprea la doctorat și i-am luat-o cu 12 lei dar nu asta este problema, problema e că eu așteptam un mesaj într-o sticlă aruncată în Pacific acum 400 de ani de la piratul Escobar Jill Petrescu din comuna noastră care a câștigat europarlamentarele și s-a rătăcit n-a ajuns la Bruxelles în fine. Mare deranj. I-am dat telefon și mi-a răspuns o sirenă care până atunci a stat cu mine în bloc și se prefăcea că spală scările dar numai în fața ușii mele și i-am spus: băi, Sireno, atât i-am spus: băi, Sireno, îți tai gâtul și Sirena și-a luat mopul și a plecat în munți să reziste până deschid piețele ăștia ca să aibă unde să facă curat, mă rog. Într-un târziu m-a sunat Jill, mânca-l-ar mama și m-antrebat de ce avem nevoie pe pandemia asta și că fetele de pe stradă plecate cu ele la produs nu produceau nimica că le-a greșit vârsta a luat cu el numai p-alea cinci de 80 de ani din colțul străzii, le trimite înapoi într-un cazan. În cazan însă, dle Comisar nu era nicio sirenă de 80 de ani nici măcar de 100 și m-am dus la demonstrația din 8 noiembrie ca să dau jos pandemia, înțelegeți!! Până la urmă am să mă obișnuiesc cu situația cerul va mai fi albastru iar strugurii mov dar să știți de la mine că nu e okei cu onlineul ăsta. Nu sunt chiar atât de bătrână pe cât credeți acolo la secție și totuși în cazan era și-un bilet care mi-era adresat, scria pe el Smaranda și dedesubt te iubesc ceea ce contează și mă cac pe poliția voastră care a primit reclamația că eu am furat bicicleta și trezesc bănuieli în mai multe cazuri acum că tot declar cinstit cum s-a-ntâmplat. Ieri a fost grupul Motley Crue pe la mine și am demolat toată strada așa a ieșit la iveală cu sub strada noastră erau niște daci care inventau vaccin contra la tot ce e nevoie. Așa neprihănită cum sunt, veche și frumoasă, vezi în continuare foto, io tot pe Jill îl iubesc așa hoț, așa netrebnic, așa robinhudist cum e. Și că n-aveți ce-mi face!! Așa să știți, că n-aveți ce-mi face!! Deschid geamul și arunc această declarație pe răspunderea mea în patru vânturi. O găsiți voi! Pa! D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: