19 iulie 2015

Economice. Azi Codul Fiscal

Am fost deseori criticaţi, eu şi Aida, că în acest colţ de pagină,, adică în Călimară, nu ne ocupă şi de subiecte economice. Cele grave, stringente ale ţării, ci că doar facem mişto de una de alta. Aşa că, azi, duminică 19 iulie, atacăm CODUL FISCAL, o chestie care "răscolit" politicul şi economicul de la noi. Am iniţiat un sondaj, pentru început, ca să vedem dacă românul ştie mai întâi ce e aia COD FISCAL. Aceasta fiind şi singura întrebare din chestionar: Ce e aia COD FISCAL.

Un bătrân patron de cofetărie de pe Calea Victoriei: De vreo două luni, de prin mai 2015, se pun borduri noi pe Magheru şi pe Cal Victoriei. Au mai fost puse şi acum trei ani. Ba nu, doi. Deci din doi în doi ani. Cred că ăsta e Codul.

O femeie harnică din Gorj cu nasul vopsit verde: La noi în sat au tăiat toate pădurile şi de atunci inundaţiile se ţin lanţ. Io vreau nepărat să joc într-un film românesc, dacă se poate, dacă nu în unul american, cum descopăr tăietorii ilegali de lemne şi cum le bag câte o ţeapă în cur. Cam aşa ceva. Da' nu ştiam că-i zice Cod Fiscal.

Un peşte de prostituate din zona Gării de Nord: La noi în branşă totul e clar, vrei toată noaptea Codul Fiscal e de o sută de euro, vrei numai anal Codul e de cincizeci, oral tot cincizeci. Şi n-au ieşit vorbe niciodată. Nu ştiu de ce Iohannis nu-l promulgă.

O regină ţigancă, ieşită la pensie din satul Ogrezeni: Acu' depinde ce material ai, că poţi să-ţi faci Cod Fiscal din aur, poţi din argint. Ăla din aur e mai greu, da'-ţi stă mai bine pe cap. Io cât am fost regină am avut Cod Fiscal din aur şi pietre preţioase. Mamă, mamă. Era făcut la Milano.

O albină modestă: Numai mamă să nu fii. Noi, de exemplu, io şi Gigel, bondarul meu, avem 200 de copii. Toţi aşteaptă să facă 18 ani, ca să-şi ia Codul Fiscal şi să plece în Spania la polenizat căpşuni sau orice altceva.

Un baschetbalist bătrân rămas tot restul vieţii cu mingia lipită de mână: Noi am tras cel mai bine la Codul Fiscal când eram la Real Madrid. Pentru că la noi în sat, eu sunt din Ialomiţa, nu exista Cod Fiscal şi trăgeam la copcă. Nu ieşea nimic şi atunci am luat calea vestului. A fost mult mai bine.

Secţia economică CĂLIMARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: