08 mai 2014

Reţetă de slăbit

Tânărul Muşama Kormoranu are 400 kg, 30 de ani şi ştie latina la perfecţie. E din satul Obedeni, jud Giurgiu. Vrea cu disperare să slăbească, ca să poată juca popice la Evelyne. Cere sfatul maică-sii, patroană de bordel în Canare.
- Alo, mamă, nu te-am ascultat şi am mai pus pe mine încă 300 de kile faţă de aia una pe care o ştiai....
- Nu-i nimic, mamă, ştiu io o reţetă, am învăţat-o aici....
- Stai să iau un creion....
- Aşa....Iei un kil de orez şi-l despici în două.....Dar ce se aude?
- Trec trupele Elenei Udrea....Trec pe câmp...În urma lor totul e pârjolit...Zi mai departe....
- Îl fierbi...
- Care parte?
- Nu contează.... Dar ce se aude aşa?
- Trec trupele PSD cu Victor în frunte.... În urma lor e dezastru...Aşa...
- Îl fierbi bine, îl numeri şi iei în prima zi un bob pe burta goală....Dar ce se aude aşa?....
- Trec trupele lui Blaga, Onţanu, Stolojan, Turcescu, Antonescu, Gâdea şi lasă numa' mizerie în urma lor....
- Da' ce-i la voi maică? E reformă?
- Nu, vin alegeri....Zi mai departe....
- Cu bobul ăla pe burta goală aştepţi zece zile să slăbeşti primele 100 de kile.... Da' de ce se agită ăia?
- Să se aleagă.... Până nu dispare toată populaţia din România....
- Ah, e bine ce-aud.... Cu ultimul care pleacă, trimite-mi un milion de prezervative.....
- Păi, măi, mamă, ţi le-am cumpărat deja....
- Îţi mulţumesc, îţi mulţumesc... Te aştept.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: