26 mai 2014

Prosperitatea s-a născut la sat

Dacă trebuie să votăm cu ţara, pentru prosperitate şi pace, iar nu cu nişte derbedei gen Diaconescu sau Stolojan, atunci trebuie să mergem la vot, ne-am zis noi în dimineaţa zile de 25 mai 2014. * Şi pe timpul lui Ceauşescu se vota pentru pace şi prosperitate şi uite ce bine ne-a mers. * Ne-am îmbrăcat cu scufiţa roşie şi ne-am dus la secţia 4 din Centrul Vechi. * Aici votarea se terminase, deşi era abia 9, aşa că ne-am aşezat la un cârnat. * La cârnat ne-a sunat telefonul: Bă, toată lumea fuge la secţia 16 din IOR, pentru că acolo e Mircea Diaconu, da, bă, independent, şi care a promis că dacă câştigă face pace şi prosperitate neamului românesc. Şi a mai zis că banii mulţi ne face la depresie. * Aşa că ne-am suit în 41 şi am alergat la IOR. * 41 nu mergea la IOR ci în Crângaşi, dar la secţia 18 de aici, o tipă solidă, genul acela care-ţi reproşează că ţi-a spălat rufele, deci un zdrahon de femeie, Norica Nicolai, zicea că pace şi prosperitate. * Aşa că n-am votat nici aici, da' ne-am suit în maşina de Bulbucata şi împreună cu Flaviu şi Mircea ne-am dus la Ioana. Puteam vota şi aici. * Gazda era Ioana Crăciunescu şi ne-a servit cu raţă pe mere, raţă pe varză, conopidă umplută cu carne tocată, ciorbă de conopidă, de ziceai că deja, deşi nevotată, prosperitatea s-a năcut la sat. * Apoi Ioana ne-a citit un poem de Matei Vişniec, că la început am crezut că-i poemul ununi candidat la europarlamentare. * Dar era bun poemul, La masă cu Stalin, aşa că am desfăcut o sticlă de vin, Mircea a cântat la drâmbă, noi şi Flaviu am filmat şi s-a făcut ora 9, când secţia de votare s-a închis. * Ne-au dat lacrimile şi am mai desfăcut o sticlă de vin, în cinstea lui Stolojan care câştigă toate europarlamentarele şi nu ştim de ce. * Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: