26 aprilie 2011

SUCCESUL E O FERICIRE DE PLASTIC

Parezampâl, noi ascultăm acum o trupă din Tashkent: The Fromuz. Lucru rău de bun, şi din cauza asta tipii cântă numa' la Londra. * Da', da' ieri nu făceam asta, adică noi am făcut sărbătorile undeva pe lângă Giurgiu. * Din cauză că bicoz am aflat că pleacă Regele Ferdinand la război şi am zis să fim mai aproape de Bucureşti. * Şi a fost aşa: Ditai' fregata, fără tunuri, fără elicoptere, fără arme babane a plecat spre Libia cu mulţi saci de cartofi şi manele, adică tot ce-i trebuie marinarului român să facă faţă situaţiei de pe un front pe care s-ar putea nici să nu-l vadă. * Fregata a trecut pe Neajlov, locul unde eram noi, iar noi am ieşit la poarta cu mici, bere, carne de animale cum ar fi pasăre şi am zis Paşte Fericit!! * Fregata s-a oprit şi-am socializat cu marinarii. * Am făcut poze. Unul din noi a zis: Să le arătaţi, bă, ia a lu' Gaddafi, ca să reînviem turismul. * La Cluj au apărut doi sori. Amândoi prevestitori de cutremure: unul mare şi unul mic. Cel mare va avea magnitudinea de 9,8 pe Richter, caz în care ar deplasa România în Schengen, al doilea, cu magnitudinea de 1,1, tot pe Richter, va fi folosit de Boc ca să câştige localele din Cluj. * Începe varianta masculină, "Big Shots", a lui Totul despre sex. * În România va fi o adaptare în care vor juca Dumitru Dragomir, Maia Morgernstern, Gigi Becali şi Ciutacu şi aşa mai departe. * Elon Musk, directorul programului spaţial Spacex de la NASA, speră să poată trimite în 10, 20 de ani un om pe Marte. * Şi s-a gândit ca acesta să fie ori Pepe ori Fuego, că oricum cântă la fel şi nu-i va speria pe marţieni, pentru că oricum până atunci carierele lor vor fii fiind terminate pe Pământ şi aşa mai departe. * Acolo, cei doi îşi vor deschide o cârciumă de unde se va transmite incontinent emisiunea Măruţă cu Heppilica e pe Marte, ura drăguţa mea tra la la la!!. * Pe urmă ne-am dus să vedem Periferic. * Înainte să intrăm, vorbim cu Adi Vasluianu. * Zice: Succesul e o fericire de plastic. * Mai zice: Filmele româneşti din noul val sunt făcute cinstit şi de-asta au succes mai mare decât cele ale celor bătrâni. * Nu-i aşa, pentru că noi ştim cazuri în care filmele noului val sunt făcute de impostori, chiar dacă tineri, care nu fac decât să copieze metodele celor bătrâni, despre care metode vom vorbi cât de curând, că ne pricepem. * Oricum ar fi, rămâneţi cu bine, noi mai zburăm într-un colţ de lume şi vă vom scrie de acolo. * Şi aşa mai departe. Vasile Rechinroll.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: