28 aprilie 2011

BOOM-UL MUZICAL DIN FOCŞANI

Un lucru este sigur: Adrian Ţuţu, rapperul din Focşani, a câştigat la Românii au Talent uriaşa sumă de 120.000 de euro. * Nimeni din celebra urbe moldavă n-a avut o sumă ca asta în mână. În oricare. * Ştirea a străbătut ca un tsunami întreaga planetă, a cutremurat lumea muzicală. * Din surse sigure am aflat că: Shakira îşi va muta concertul bucureştean la Focşani, Iron Maiden îşi va deschide un chioşc de roşii pe bd Republicii, ca să fie mai aproape de muzele lirice inspirate de amintirile muzicale ale lui Ştefan cel Mare, Loredana Groza va compune o melodie intitulată "Ţuţule, ce mi-ai făcut, mie bip mi-a crescut", Nine Inch Nails vor deschide o librărie în care se vor vinde doar cărţi despre Ţuţu scrise chiar de ei, Serge Tankian va cânta live în nou a staţie de metrou deschisă în piaţa mare din Focşani numai melodiile celebrului de acum Adrian Ţuţu şi aşa mai departe. * Din cauza studioului muzical deschis de U2 în Focşani, cel mai mare din lume, urbea îşi va reveni economic. * Aici se vor fabrica cele mai multe ace de cusut din lume. Producţia de nasturi va ajunge la câteva miliarde pe zi, ajungându-i din urmă pe chinezi, nasturi care pot fi cusuţi pe toate paltoanele din lume, chiar dacă unii au câte trei. * Cabinetul Boc 9 îşi va stabili aici cabinetul. * Boc va deschide dimineaţa geamul biroului şi va exclama: "Am reuşit", vorbe de duh spuse pe ritmul melodiilor lui Adrian Ţuţu. * Radio Whisper (?????) va transmite în fiecare dimineaţă deşteptarea lui Adrian Ţuţu şi aşa mai departe. * Focşănenii vor umbla de azi înainte cu acordeoane şi viori sub braţ şi la fiecare răspântie sau traversare mai mare din urbe vor încinge hore, rapp-uri, rock-uri şi doine compuse, evident, de Adrian Ţuţu. * Întâlnirea dintre Traian Băsescu şi Adrian Ţuţu va fi transmisă în toată lumea şi va eclipsa întâlnirea dintre Sarkozy şi Florin Salam sau a lui Medvedev cu Copilul de Aur. * Noi, pentru că acest cutremur muzical ne priveşte, noi deja am închiriat o garsonieră cu vedere la mare. Ca să ne sculăm în fiecare dimineaţă deschizând fereastra, cu privirea spre Vama Veche şi să exclamăm: Bă, ce ţi-e şi cu talentul ăsta la români!!! * Cineva ne spune că Focşaniul n-are deschidere la mare. * Ei şi? * D-aia noi ascultăm acum The Brew şi aşa mai departe. Vasile Rechinroll

9 comentarii:

  1. cum n-are deschidere la mare??? da' io ce fac aici? sap canalul Dunare-Marea Neagra.

    RăspundețiȘtergere
  2. revin cu completari: una, ca era vorba de canalul Siret-Dunare-si ce-o mai fi. si doua, ca sint bani multi pe'aici, Vasile, habar n-ai tu cum se-nvirt milioanele de euroi. ia vezi cite gropi sint in urbea asta, acolo ni-s banii!

    RăspundețiȘtergere
  3. in urbea Focsaniului, s-au dus banii...dracului !

    RăspundețiȘtergere
  4. ma fac textier pentru Tzutzu...mai niste versuri, da' nu vi le spui, ca mi le plagiati!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite dom'nle! Sa vina suedeza si sa-mi dea stiri din urbea mea de adoptiune!!!
    Asa-mi trebuie daca nu ma uit la mondenitati.

    ps. Zi-mi si mie (sau noua) ce va sa insemne viitoarea Piata a Unirii reabilitata? ca Io de luni de zile ma stradui sa inteleg ceva da' nu ma duce mintea :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Unule: las' ca ti le plateste el, ca acu' are cu ce:D

    RăspundețiȘtergere
  7. domnu' Constantin: desi eram informata din presa romaneasca despre megaconcursul despre talentii Romaniei, nu eu am scris despre minunea vrincena! uita-te bine, articolul e semnat de Vasile Rechinroll, special guest scriitorul la Calimara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, vazui :(
    Da' si mataluta ai comentat in completare...So...
    Mai apoi parca am inteles ca ai venit de curand prin tara de obarsie. Sa nu fi trecut prin Focseni?!
    Si mai la urma: The special quest nu are permisiunea de a raspunde la comentarii?! Daca nu, nu...

    RăspundețiȘtergere
  9. domnu' Constantin: comentai in completare ca orice cititor:p trecu prin Focsani si inca sint la fata locului, chiar peste drum de Politia Romana - asta e pentru urechile capcaunului cu cascheta. raqpunde si guest staru', cind are timp si acces la net. si cind il intrebi direct:))
    nu stiu ce se intimpla cu Piata Unirii, sper sa se termine santierul pina la Pastele urmator.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: