15 aprilie 2011

COMPUNERE MATINALĂ

O grăma' de lume moare de curiozitate să ştie ce fac io dimineaţă după ce mă trezesc. * Io nu fac mare lucru, da' stati să vedeţi: Mă scol pe la patru şi-mi pun ceasul să sune la cinci. Ca să fiu matinal. Mai stau cu ochii în tavan trei ore. Când să mă dau jos din pat observ o măslină sub şifonier. Mă-ntreb: Cum dracu' a ajuns acolo. N-are cine să-mi răspundă aşa că mă iau după ea. Măslina coboară scările, iese în stradă. Întră la filmul "Bună, ce faci?" regizat de Alex Maftei şi scris de Lia Bugnar. Care e cam aşa: Doi tipi, soţ şi soţie tre' să-şi salveze căsnicia. Da, da' cum? Şi atunci intră fiecare pe chat şi se îndrăgostesc din nou până îşi dau întâlnire şi constată că sunt tot ăia. Un scenariu de căcat, debil, te face să te întrebi în timpul filmului dacă gagica cu care trăieşti are curu' mare sau nu. Şi dacă da, după care standarde. Măslina iese din sala de cinema şi o ia spre Obor. Io după ea. Mă vede c-o urmăresc şi-mi zice: Bă!! Mai zice: Bă, boule!!! Tristă, în final: Nu te mai ţine după mine, că te bat. Aşa că am luat 66 şi m-am întors în pat, pen' că nu era încă ora de sculare. Îmi pun Mark Knopfler, ca să creadă vecinii că sunt muzician. Dau drumul la teve şi dau de parada Gay de la Brasov. Nişte băieţi frumoşi, în cârdăşie cu alţi băieţi frumoşi se zbenguiesc prin oraş. Măslina se întoarce şi mă întreabă: De ce n-au diplomă de bac Johhny Depp, Christina Aguilera şi Lindsay Lohan. Aici m-a pus într-o mare încurcătură şi mi-au dat lacrimile. Oare mă voi mai putea uita la seria piraţilor cu Depp dacă omul n-are diplomă? Dau la o parte cearceaful, mă ridic din pat, pun halatul şi mă uit în oglindă. Măslina zice: Bă, ăsta nu eşti tu!! Aşa că du-te în corturile alea de prin oraş si semnează că Elena Udrea este indezirabilă. Da' io nervos, îi zic: Du-te bă-n pizda mă-tii de măslină!! Cam aşa fost în dimineaţa de 15 aprilie. Dacă nu mă-nşel e ziua femeii!! Nu? Nu-i nimic şi aşa mai departe.

7 comentarii:

  1. ... cu cat mai departe, cu-atat mai bine.
    (Da' cine-o fi Vlad asta? ca incepe sa ma enerveze!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vasile Rechinroll15 apr. 2011, 12:22:00

    Da chiar: cine-o fi Vlad?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vasile Rechinroll15 apr. 2011, 12:23:00

    Sau poate io sunt Vlad?

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata, m-am prins. Alea de sunt cu litere mari la titlu sunt scrise de Vasile.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vasile Rechinroll15 apr. 2011, 19:00:00

    Te-ai prins,Eugene. Meriti un premiu. Ma gandesc, iar ma gandesc si iti trimit ceva. Si asa mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eugene, articolele lui Vasile sint publicate de Denis, scrie la sfirsit!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vlad: cum, nu stii cine-i Vlad???? a dreaq' dom' Vlad!!!! pe aceasta cale te anunt ca am ajuns bine mersi in tarisoara, copilu' s-a imbolnavit dupa cum era prevazut. m-am ingrozit si ingretosat de ce am vazut la teveu. mai povestesc eu.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: