27 septembrie 2022

IOHANNIS CU NASUL DE LEMN

...neața, dragă...aveai închis...și eu tot la cafea...o știi pe aia cu Iohannis? Nu, care?, că-s mai multe...aia cu românii americani...nu, n-o știu...păi, le-a spus, dragă, că economia noastră bubuie, c-o s-avem alimente...așa și? Păi, nu tare? Nu-nțeleg...I-a mințit adică, trebuia să-i crească nasul ca lui Pinocchio...așa și?...unde-i poanta? Păi, asta e, că i-a mințit...Și nasul? Că tot nu-nțeleg... Aoleo, dragă, păi, Gepetto ăla, adică securitatea l-a făcut din lemn și nasu-i crește ca lui Pinocchio la fiecare minciună....Așa și? Tot nu-nțeleg...Ce căcat de banc e ăsta? Vrei să spui că e un dulap de lemn? Da...greu e cu tine...da, e de lemn...și le-a spus ălora că noi vom sta cu lumina aprinsă toată iarna...’aide, măi, Florico, ce mă iei cu prostii din astea de dimineață? Mă rog, scuză-mă, am vrut să te binedispun....așa....Auzi...la noi, la Gogoșaru se plâng ăștia că nu la mai vin bani de la buget...și că ar trebui să desființeze comuna...toți din sat au plecat în Europa la muncă...păi, nu ți-am spus io? România se va rupe administrativ...n-are-ncotro....Nici enoriași la biserică nu mai sunt, nu mai are preotul pe cin’ să toarne...o să le-nchidă și p-astea... minciuna nu mai poate continua mult...ba, s-o crezi tu...se va minți până-n pânzele albe, ca să aibă voturi, bugetari...Mai e pește? Unde? La voi pe baltă...La Drăghicescu? Da...mai e ceva, de ce? A zis Iohannis și de noi la americanii ăia? Erau români? Da! ... români stabiliți acolo, mulți stabiliți de securitate, activați când vin Iohannis sau Constantinescu sau mai știu io?....Și ce-i fute grija de peștele nostru? Nu, dragă, am zis și io așa...Tâmpit banc...Te-ai sculat cu fund-n sus...Nu-ți mai zic bancuri așa mișto...Cu Ciucă nu știi? Hai, lasă-mă, am încercat și io...Ce faci azi? Mă duc la școală...am ore...Ce ore, ej’ nebună? Păi, n-avem învățători și mă duc io...îi pun pe toți într-o clasă și-i întreb de părinți, de animale...de una de alta, că io habar n-am de istorie, de română, de fizică nici atât...de nimic...io-s, cum știi, femeie de serviciu...țin locul profilor până vor găsi...ăia mici fac treburi prin casă, nici nu-i mai trimite la școală...ar veni dac-ar da masa caldă...dar cum s-o dea? Să aducă zilnic de la Giurgiu? Doamne Ferește!!! Nu vor aduce nimic, n-au dat ei cornul și laptele...Bine, bine, mai vorbim...ies cu câinele...Pa, Florico, pa!!!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: