23 februarie 2022

SCRISOARE DESCHISĂ LU' MINISTERU' FAMILIEI

Îți scriu ție, Ministerule, pentru că trebuie să găsesc o rezolvare pentru familia mea. Mă numesc Lenuța Dormărunt, foto, și sunt din satul Uiești de lângă pădurea Uiești, județ Giurgiu. Am șase copii, toți băieți, și sunt așa: doi în Legiunea Străină unde luptă, cum a zis Dîncu, atenți la evenimentele din Ucraina, doi sunt mercenari și luptă alături de ruși fiind atenți, cum a zis Dîncu, la situația din Ucraina iar doi sunt în armata română la intendență și așa cum a zis Dîncu armata noastră e pregătită. Când se vor fi terminat toate luptele astea, cu atenție cum a zis Dîncu, ei se vor întoarce acasă. Aici vreau eu să vă rog că numai am așa o casă încăpătoare și am nevoie de ajutorul dvs că am aflat că ajutați toate familiile nevoiașe. Am o soluție și poate o găsiți valabilă pentru spațiul meu locativ. Am citi că ministrul energiei român a declarat că țara noastră are nevoie de un avion propriu. E în construcție acum, cel puțin așa arată foto din media indigenă care nu spune prostii, și după ce e gata avionul v-aș ruga să ni-l repartizați nouă să stăm în el. Iar când o fi să zboare ne dăm jos din el și-l așteptăm să se-ntoarcă. Îl așteptăm în pădure la noi unde mai sunt și alte familii care așteaptă din partea ta ministerule condus cu atâta forță și abnegație de doamna Firea așteaptă deci să afle câte femei au fost agresate periodic la noi în țară pentru că asta cu agresiunea este impardonabilă. Avionul dacă s-ar putea trebuie să aibă șapte camere că băieții sunt șase și cu mine șapte sau opt camere că poate mai fac unul pentru războiul din Sahara unde iar va începe vânzoleala armată cu deșertul. De wc n-avem nevoie în avion că facem în pădure în locuri special amenajate lângă Neajlov de unde îndepărtăm mirosul prin lupte climatice cum a zis Iohannis. Dacă avionul nu va fi gata niciodată, lasă-ne ministerule, să șterpelim unul din alea F16 că-l aducem noi la Uiești prin mijloace proprii pe centura ce nu va lega niciodată nimic din alea făcute de Grindeanu. Seara putem zbura cu avionul până la Clejani unde ne vom folosi vaucerele ca să-l ascultăm pe Caliu din vioară că numai vioara mai ostoiește din amarul vieții noastre de familie cu mulți copii care luptă cum a zis Dîncu atenți la Ucraina și seara ne-ntoarcem că vaucerele nu ne oferă și cazare ci doar omlete de 80 de lei porția. Poate e puțin dezlânată epistola mea, ministerule, dar te rog să ții cont de dragostea pe care o mamă o poartă fiilor ei plecați la armată și care, cum a zis Dîncu, sunt atenți la Ucraina. Îți mulțumesc pentru atenție, Ministerule, și să știi că-ți mai scriu. Lenuța Dormărunt. Atașez foto ca să vă dați seama câtă nevoie am de ajutor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: