24 martie 2015

Copiii

Doamna Eugenia Diftong, 55 de ani, şi soţul ei, Ion Epopee, 60 de ani, stau sub pătură într-o dimineaţă şi, înainte de a se da jos din pat, discută una alta. Sunt amândoi dezabie, cu cafele pe noptieră, el din când în când bagă mâna sub pătură şi-i face nu ştim ce, ea la fel.

Draga mea, ar trebui să mai facem doi, trei copii. Ai dreptate Ioane, copiii sunt bucurie la casa omului. Ieri când călcai ai stricat şi maşina şi reşeul. Ce legătură are asta cu copiii? Ziceam. Ieri, când am venit de la piaţă, câinele s-a purtat curios. Adică? A lătrat nu ştiu cum, iar când am vrut să-i dau o frunză de salată s-a repezit la mine. Păi, tu dai salată câinelui? Poate lătra ştii tu de ce. De ce? Din cauza extratereştrilor de la noi din bloc. În sfârşit. Ce legătură are însă chestia asta cu copiii pe care trebuie să-i mai facem? Şi de ce doi, trei? Aşa. Mă gândeam că dacă tot îi facem, să ne cumpărăm şi o volieră, îi ţinem acolo. De ce, Ioane? Să-i învăţăm să zboare de mici. N-ai umor. Ai reparat sistemul? Care? Nu ştiu, că avem mai multe.

În dormitor a intrat dl Feri Bî Tun. Se bagă şi el în pat, nu înainte de a se dezbrăca de tot.

Discuţia continuă. Cu ăştia doi, trei copii, am avea zece, la ce ne trebuie zece? Ce să le dăm să mănânce? Ştii că ăştia din guvern pleacă la mare? Da, ştiu. Dar ce legătură are cu copiii noştri? Păi, mergem şi noi şi nu mai facem, că la mare nu-i bine. Stai aşa pe nisip şi-ţi intră nisipul acolo, înţelegi? Dar legea, legea lui Arhimede o ştii? Nu. Ce-are cu copiii, că mă-nebuneşti? N-are niciuna, da' mai schimb şi io vorba că e ăsta în pat şi să nu-şi dea seama ce spunem.

În dormitor a intrat şi dl Margarin Stroescu, medic veterinar, care-şi scoate ţoalele şi se bagă şi el lângă ceilalţi trei.

Toţi trei bărbaţii o pipăie acum pe dna Diftong. Aceasta naşte instant opt copii.

În cameră intră şi extraterestrul de la etajul doi, dl Mi Sen Vasile. Vrea şi el un copil.

Ancheta continuă cu cei cinşpe copii sub stare de arest, pentru a li se stabili paternitatea.

Agenţia CĂLIMARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: