29 ianuarie 2014

Am primit la redactie - 4

O surpriza pentru toti cititorii nostri si in special pentru Denis care sigur o va aprecia la justa masura... aaa ... tarie... aaaa... valoare. Desi, sincera sa fiu si clipind marunt din gene, nu-nteleg de ce am fost iarasi eu fericita destinatara a mesajelor. Secret Wife Affairs imi propune, de par egzamplu, sexy pic of beautiful married women, nu orice! Mai apoi, Longer Erections ma întreaba direct: Want to last longer? La final îmi scrie (sau scriu??) si Stronger Erections care îmi propune sa Give Her 100% With Our Help. In sfirsit, cineva care si-a dat seama ca nu pot s-o satisfac singura! 

3 comentarii:

  1. Măi, da' ce de oferte. Io de ce nu le primesc? Sau Becali? Sau Badea Cârţan? E al naturii lucru ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. e. dar nu te mira. necunoscute sint caile Domnului. oricum, te tin la curent.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: