07 aprilie 2013

Decât ne pregătim de Eurovision

Noi suntem mai buni decât finala şi semifinala românească a Eurovisionului 2013. * Cine ce-a cântat pe acolo, ne lasă rece. * Nu tu un vers despre majorarea pensiilor, nu tu despre privatizarea Oltchim, nu tu lupta cu mediu, nu tu nimic, adică melodiile de muzică uşoară n-au mesaj, şi asta se vede şi pe feţele oamenilor de pe stradă. * Da, se vede. * Noi am scris o melodie despre eradicarea sărăciei în rândul bancherilor, despre curăţenia pe nu ştim care străzi, adică mesaje care să trezească în opinia publică de la Eurovision aşa o emoţie, un tremur, o lacrimă cu care noi şi aşa mai departe. * Nu-i cazul să vă cânt acum melodia, că se supără Cătălin Crişan, un cântăreţ uitat de lume, dar care e tot timpul nominalizat la Awardurile locale. * Da, tot timpul. * Melodia noastră se numeşte, atât putem dezvălui, Cine-a pus căcat pe clanţă şi de ce s-a uscat? * Da, aşa se numeşte, şi trebuie să consideraţi că titlul este spiritual, educativ şi de impact. * Se aude că după Eurovision îl vor cânta şi Pepe, şi Lady Gaga, dar şi Mitică Dragomir. * Da. * După care noi ne-am dus la film. * Primul a fost Domestic, al lui Adrian Sitaru. * Lângă noi stătea o gagică cu sânii mişto, cu craci lungi albaştri, care ne-a zis: filmul e un căcat. Da, aşa a zis: un căcat. * Drept care ne-am luat ţoalele şi ne-am dus la alt film, tot tomânesc. * Rocker, al lui Marius sau Marian Crişan. * Lângă noi stătea aceeaşi gagică. Am recunoscut-o, a zis acelaşi lucru, aşa că cum s-au stins luminile, am şters-o. * Da, aşa am făcut. * Păi, şi-atunci, unde să mai mergem, am întrebat. * Hai la Poziţia Copilului. * Hai. *  Copilul era într-o poziţie nasoală, pentru că scenariul era prost, iar Luminiţa Gheorghiu e scenografă în film cum suntem noi gagica cu cracii albaştri. * Burţi mari, cântă opera, ea, eroina, se plimbă prin apartamentul băiatului o juma de oră, o apucă pipi, îşi sumecă fustele, se şterge, se aude tot şi tot aşa. * Un film atât de prost, a stat în fapt doar pe realizarea de excepţie a Luminiţei. * Asta e una. * Întrebarea vine acum: păi, la Berlin, atât de proaste au fost peliculele de anul ăsta, încât au trebuit să-i dea premiul lui Poziţia. *Aşa că noi am încălecat p-o şa, şi nu ştiu ce-am mai făcut cu gagica cu cracii albaştri, dar ţinem minte că şi aşa mai departe într-un pat. * Sau într-un şifonier. * Sau deloc.

Un comentariu:

  1. pai bine, Denis, te gasisi sa critici marele urs de aur?? sub influenta unei gagici dubioase? o fi trimisa de Giurgiu sau de alt regizor invidios.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: