16 mai 2018

Eseu despre pijama


Când am văzut ce pijama ți-ai cumpărat a crescut așa în mine o flacără că mama a fost cea care mi-a zis bă copile dă-i bani de pijama și vezi ce-și cumpără așa testezi caracterul unei femei și mai ales dacă te iubește apoi ca să înțeleg că spune numai adevărul mi-a făcut ciorbă de fasole.

Când am ajuns la slujbă colegii mei știau despre pijamaua ta fusese știre pe CNN și acolo a mai spus că e din mătase prelucrată la Tricodava după un vapor chinez adică vaporul a fost descărcat în Constanța și din el a căzut un balot de mătase că se inaugurează acest drum Drumul Mătăsii în colaborare cu Xi Oping ăla.

Pijamaua asta te face mai frumoasă și mai nu știu cum așa că am cumpărat venind spre casă salată de boeuf cum îți place ție cu carne de vită pentru că numai cu carne de vită se întreține dragostea noastră și curată pijamaua.

N-are importanță ce spun colegii io când iau salariul îți mai dau ceva bani să-ți mai iei o pijama că ai un gust desăvârșit și ne invidiază toți prietenii că Nelu a zis bă ce pijamale își cumpără gagica și a zis de două ori bă ce pijamale își cumpără gagica cum să n-o iubești?

Și-apoi a venit o toamnă scârboasă că tu te-ai mutat la mama ta io la a mea fiecare cu pijamaua lui poate că-i mai bine o să mergem la doctorul de familie să ne pună un diagnostic pentru că nu așa se poartă oamenii mari care îndrăgesc pijamalele.

Înțelegi?

D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: