24 iunie 2015

Interviu plauzibil cu Meryl Streep

Pe marea actriţă, Meryl Streep, am găsit-o culegând ouă din cuibarul propriu unde creşte păsări de o rară frumuseţe: fazani, găini, lebede, cocostârci, bibilici şi struţi. Cu poala plină de ouă a a avut amabilitatea să ne răspundă la întrebări.

- Aţi regretat că v-aţi început cariea în Statele Unite?
- Binenţeles. Regret enorm că n-am început-o în România, pentru că mi-aş fi dorit enorm să fi debutat în Păcală al lui Geo Saizescu. Vă daţi seama, eu vroiam să fiu uşa, şi ce hohote de râs s-ar fi iscat. De altfel, noi, acolo la Hollywood râdem numai când auzim că Saizescu a mai scos un film, o comedie, pentru că de văzut nu le vedem. Într-adevăr, marele regizor-comediant ar fi avut loc la studiourile noastre cu un film ca Astă seară dansăm în familie. Lua nu un Oscar cu el, ci şase.
- V-aţi mai exprimat dorinţa de a juca în Mere Roşii, filmul de debut al lui Alexandru Tatos.
- Da, când am auzit că există un scenariu numit Mere Roşii al domnnului Thassos....
- Tatos.....
- Mă scuzaţi.... Deci l-am citit imediat, dându-mi seama că problema merelor roşii nu-i de-aici de colea, ea trebuie pusă în prim plan cu talent, ori este ceea ce a reuşit domnul Thassos....
- Tatos....
- Cum spuneţi...Sunt mere roşii şi în Thassos, am fost....
- Să revenim....Cum vă place Noul Val al cinematografiei româneşti.... Ne referim la Mungiu, Şerban, Netzer, Porumboiu...
- Puţin prea milităros, 4, 3, 2....Fluieră, fluieră....Adică filmele nu trebuie să aibă desfăşurare exactă, matematică dacă mă înţelegeţi....Trebuie să fie puţin ca-n Comoara dlui Porumboiu, pe care dacă a găsit-o şi nu i-a luat-o statul, n-are decât să trăiască din ea şi să se lase de film....Înţelegeţi?
- Da.... Încă ceva despre Ilustrate cu Flori de Câmp, un film demiurgic.....
- Da, îmi amintesc de el.... Nu l-am văzut, dar m-a uimit la el uşurinţa cu care voi, românii, culegeţi aceste ilustrate de pe câmp fără să vă facă nimeni nimic... La noi în State, culesul acestor ilustrate este aspru pedepsit....Excelent film...Da...
- Vă mulţumim....

A consemnat Agenţia CĂLIMARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: