22 iulie 2013

Ziua în care n-am făcut nimic

Să vedeţi cum a fost: ne-am sculat sâmbătă dimi cu intenţia de a nu ne da jos din pat. * Aşa că a sunat telefonul. * Zice: hai, bă, până la Russe, să halim ceva mişto, să ne plimbăm şi să cumpărăm de la Metro căcat pe varză. * Am plecat cu două maşini. * Două perechi, două maşini. * Dă-i şi dă-i. * Una am lăsat-o pe drum, că o pereche mergea dupe aia la Ghimpaţi. * Pe drum am comentat Turul Franţei la ciclism pentru puşcăriaşi, iniţiativă colosală a autorităţilor de penitenciar din Franţa sub genericul socializare, cunoaştere şi comunicare mai bună între oameni. * Deţinuţii n-aveau voie să evadeze din pluton şi astel, compatct, ar fi străbătut Franţa ca să arate semenilor că ceva, nu ştim ce, e popsibil. * Taxa de pod la români 6 euro. * Parcăm maşina şi ne întrebăm de ce între cele două ţări, între cele două sărăcii există graniţă. * Că totul e la fel. * Aceleaşi blocuri mizerabile, aceleaşi arteziene care nu înveselesc pe nimeni, acelaşi chioşcuri de presă nevandabilă, aceleaşi alimentare goale, acelaşi spaţii falimentare, tot goale şi aşa mai departe. * Mâncăm scump la Happy, într-un centru aşa zis vechi, care seamănă cu parcul Moghioroş din Bucureşti. * Mâncăm, aşadar scump şi prost. Ne-a costat vreo 80 de leva patru, cinci feluri de mâncare, lucru care la Bucureşti ne-ar fi costat 100 de lei. *O leva este 2, 30 lei. * Ne întoarcem şi taxa de pod la bulgari e de 2 euro. * Ei l-au reparat şi cer 2 euro, noi n-am făcut nimic şi cerem 6. * Noi am luat-o spre Ghimpaţi pe un drum ca cele din primul război mondial. * Groapă lângă groapă e puţin spus, tot drumul era o groapă, adică am făcut 15 km într-o oră şi am consumat 100 litri de benzină. * Nu mergeţi pe acolo niciodată. * Pe scurt, nu-i de mers la Russe, e o fiţă inutilă, cum nu credem că trebuie mers pe litoralul bulgăresc. * Pe seară am cules prune. * Culegeam câte una şi ne gândeam la cum putem desluşi minciunile cu Hayssam. * Noi credem că n-a fost plecat în nicio Sirie, ci că a stat aici la căldurică până ce a fost învăţat ce să zică şi să facă. * Şi să fie folositor actualilor guvernanţi. * Acum ne ducem la o gagică să ne facem o cămaşă. * Ceva mai deosebit. * Ascultăm Riverside, am halit un sandviş şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: