02 iulie 2013

Salutari din Romania

Sint in Romania, iar emotiile si impresiile sint atit de puternice si amestecate incit penita refuza sa iasa din calimara. Prea mare-i confuzia, dom'ne! Ar trebui sa zic ceva frumos de doru' de tara ostoit, de neamuri si prieteni fericiti sa ma vada si sa ia lumina occidentului, dar nu e chiar asa. Traim (eu de o parte, romanii, pe de alta), in tari care se departeaza cultural si mental de la an la altul, de parca ar fi situate pe aisberguri. Ma simt din ce in ce mai straina in tara mea natala. De apartenenta la natiunea asta nu stiu ce sa zic, in afara de limba si oleaca de temperament, parca nu am mai avea mare lucru in comun. Hm, de reflectat...

7 comentarii:

  1. Ne intristezi, Aida! oare chiar asa de rau am ajuns? Ar trebui sa-mi fac bagajele pina cind nu va fi prea tirziu pentru o recuperare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rau? depinde de cit de sus privesti. cit despre facut bagaje si plecat, si aici depinde... de ce anume lasi in urma si unde te duci. unii cred ca exista mai rele decit Romania. de evitat!

      Ștergere
  2. nu te obliga nimeni sa simti romaneste si sa actionezi in consecinta...esti plecata de ani buni din tara asta...cred ca e normal sa te simti straina de Romania...keep calm si mergi pe drumul tau, Franta, Suedia sau ce ti-o mai rezerva viata!!! si zambeste!!!.. pari atat de trista :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, Marcele!
      nu ma obliga nimeni la nimic, e adevarat, eu ma intreb doar ce inseamna sa simti romaneste... cu buletinul si tot se cheama ca sint romanca.

      Ștergere
  3. cred ca trebuie sa iti placa Romania, sa te simti acasa aici, sa accepti ca suntem mult in urma altora, sa ti se rupa sufletul cand altii rad si isi bat joc de Romania, sa fii in stare sa lupti la propriu, (NU DOAR PE NET), pentru tara asta...cam asa vad eu treaba...stiu ca gresesc,,si gresesc zilnic punand prea mult suflet, atunci cand nu ar trebui poate...in rest, noi sa fim sanatosi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate dragoste cu de-a sila? Ma intreb si eu. Accept eu multe, dar asta nu-nseamna ca trebuie si sa-mi placa ceea ce vad la neamul romanesc. Si ce-nseamna "lupta la propriu"?? Nu gresesti niciodata punind prea mult suflet, doar ca dezamagirile sint mai mari...

      Ștergere
    2. Se poate dragoste cu de-a sila? Ma intreb si eu. Accept eu multe, dar asta nu-nseamna ca trebuie si sa-mi placa ceea ce vad la neamul romanesc. Si ce-nseamna "lupta la propriu"?? Nu gresesti niciodata punind prea mult suflet, doar ca dezamagirile sint mai mari...

      Ștergere

Lăsați răspuns aici: