08 iunie 2013

O păţanie politică cu, să zicem, PSD

E sâmbătă şi mare lucru n-avem de făcut. * Aşa că io, câinele Nevărmaind, şi pisoiul Lemetre, amicii mei, ne-am luat o pungă de plastic şi ne-am dus la piaţa numită Progresul din Bucureşti, sector 5. * Pe pungă, că alta n-am avut, scria Votaţi PSD, era adică rămasă din timpul nu-ş cărei campanii electorale în care a câştigat cineva. * Primul ţăran, unul solid, cu faţă de bătăuş, ne-a zis: Alo!!! Domnul de la PSD, de ce nu merge liftul? Care lift? Ăla de pe acoperiş. Păi, nici n-am ştiut că e lift care duce pe acoperişul pieţei. Păi, să ştii, bă, că de-asta e scumpeala asta în piaţă, că nu  merge ăla şi cărăm marfa cu spatele sau cu femeile şi asta costă. * O ţigancă cu căpşuni ne-a zis: Domnu', domnu' de la PSD, dacă vă duceţi luni şi marţi, adică pe 10, 11 iunie în Germania la Angela Merkel, aveţi grijă să pomeniţi şi de noi că plouă prea tare şi se face mazărea în neştire, căpşunile la fel, şi nu putem mări preţurile. * Altul: Acolo, la Berlin, să ziceţi şi de programele de televizor, şi de cartofii noi, că ăştia îi vindem curăţaţi şi am uitat ce vroiam să spun, da' nu-i normal ca un vaucher Rabla să coste doar şase mii de elei, ar trebui să existe şi săpun la WC, aşa să ştii dumneata. * Un copil care fura din piaţă, ne-a zis: nene de la PSD, nu vrei o plasă cu PDL? Că-i tot aia. * Un tip care furase un capac de canal de pe stradă şi acum îl vindea în piaţă ca masă de pus televizorul, ne-a spus: Bă, pesedistule, gustă brânza asta de aici de la nevastă-mea că nu-ţi cad coaiele-n canalul pe care l-am lăsat deschis, hai, gustă, că e brânză brand, de-asta naţională precum micul, halvaua, gogoşile şi cercul pe care-l învârt ăia mici. * O blondă pieptănată fistichiu ne-a dat telefonul şi ne-a spus: pesedistule, vino diseară pe la mine, stau în Giurgiu, nu-i departe, şi după ce curăţăm mazăre, căpşuni, nuci, cireşe şi cartofi ne punem pe treabă şi facem un mic pesedist, mai înalt, mai frumos, mai deştept şi mai vesel ca tine. * Şi uite-aşa am ajuns la Giurgiu să curăţ mazăre. * Şi aşa mai departe.

Denis 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: