13 noiembrie 2011

Doua la un leu - 37

1. Zic ca e mai greu pentru un barbat sa fie la inaltimea eroilor din filmele pentru "fete" decit pentru femei sa fie ca fetele din revistele pentru "baieti". Cu doua-trei taieturi de bisturiu si-o decolorare radicala se transforma Cenusareasa in printesa, da' cum sa-l faci pe broscoi Fat-Frumos? Ca sarutul functioneaza numai in basme. Si printesele is pretentioase rau. Saracii barbati!
2. Ca veni vorba de baieti si bisturiu, citii ca Ashton Kutcher, care se iubeste cu (p)re(a)facuta Demi More, isi lasa contul de Twitter pe mina nu stiu carei firme. Si eu care credeam ca proasta ca vedetele isi scriu mesajele singure cu degetele lor de vedeta pe telefonul lor de vedeta. 
LE 19.11: Cica s-au despartitara amorezii in toamna asta. E cineva la curent cu birfa asta?

13 comentarii:

  1. Io am păţit aşa ceva...am încercat să mă transform din broscoiul râios în prinţul cel frumos...a ieşit ca dreaq, râiosul cel frumos.
    Mie poţi să-mi scrii pe Twitter, nu voi da contul pe mâna vreunei firme! Oups, io n-am cont pe Twitter !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, unule, ce ma mai minti (si) tu. noroc ca minti frumos:p

    RăspundețiȘtergere
  3. femeile sunt atrase de inteligenta extraterestra care zace in broscoii de o frumusete cu mult peste perceptia telurica...bleahhh...cat pot sa ma amagesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. hai ca esti pe calea cea buna:p asa ajungem la intrebari din alea grele, gen de ce iubim, pe cine (pe ala/aia din vise sau din realitate) samd.

    RăspundețiȘtergere
  5. In basmele occidentale, printesele saruta broscoiul, dar in basmele romanesti el e, de obicei un porcusor zburdalnic si stricator. Din broasca mai faci print, dar din purcelus,nu...
    Am citit cu placere. Jurnalul de calatorie mi-a amintit de Calatoria unui romancier in jurul lumii a lui Ibanez! Splendid! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Fee: multumesc mult!!! nu stiu daca pot sa-ti vad adresa, nu am incercat niciodata sa aflu unde se depoziteaza datele celor ce-mi comenteaza pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aida, eu lucuiesc in lumea povestilor din soseta si ma gandeam ca poate, uneori, seara, vei avea nostalgia unui basm de pe alte coordonate artistice.

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau vreau vreau! vreo adresa reala si publica exista?:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Clik pe La Fee, cea fara rochia de zana ghiocel! Zananele sunt zuzulici si scriu anapoda! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. am gasit!!!!!! multumesc mult!! o sa citesc cu tot dragul:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Abia astept! Si eu calatoresc de drag prin locurile minunate despre care scrii cu atata farmec si cu atata convingere!
    Te asteptam cu drag!

    P.S. eu tin la porcusorul de pe la noi, ca saracutul se descurca avand la indemana doar un solzisor de peste, prin care sufla si ii iese chiar podul de aur! :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. da, nici eu nu l-as da pe zece broaste, fie ele si riioase!

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: