05 noiembrie 2011

Bucatarisme - 8

Cu riscul sa i se aplece lu'domnu'sef si sa nu-si mai infiga furculita in Calimara, purced cu Bucatarismele, ca am primit marfa. Ca-n fiecare joi, m-am trezit cu legumele la usa si-a trebuit sa gatesc. Saptamina asta am servit:
Mai intii supa-crema de creson (un deliciu!!!). Observati textura, e mai fina de cea a supei de frunze de sfecla alba (asa scrie in dictionar) din poza de mai jos:
Ma rog, poza e suie, da'diferenta se vede bine. La ambele supe pregatirea urmeaza aceiasi pasi: se calesc chestiile verzi cu cartofi si ceapa, se fierb cu putina apa, apoi se mixeaza si se adauga lapte/smintina dupa gust.
Uite ca iesi cratita cum trebuie.
Dupa care am preparat o salata de napi (unule, daca e prea greu de suportat pentru tine poti sa intorci pagina!):
Chiar nu-nteleg de ce pozele sint publicate pe-o parte.
Hai, sa-mi fie de bine!

2 comentarii:

  1. este clar, faci parte dintr-o sectă şi nu le-ai spus alăr tăi de teamă să nu te dezmoştenească !
    părerea mea este că ai mâncat atâta clorofilă, de ai să ajungi să trăieşti prin fotosinteză, ceea ce, la urma urmei, nu-i atât de rău, eşti eco!
    pe de altă parte, ţiu la tine, ca persoană fizică, suficient de mult încât să rămân , relativ, mut în faţa talentelor tale culinare, fie la tine ! :)
    deci, care vreţi o reţetă de mâncare adevărată, veniţi pe blogul meu, bag o reţetă de spaghete carbonara de o să vă lingeţi pe deşte !
    Aido, glumii, săr'mâna ! ca tine nu găteşte nimenea, printre altele şi fiin'că nu ne dorim supe de creson sau, auzi deliciu, frunze de sfeclă ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cu scuze, bre unule, ca m-am luat cu una alta si n-am raspuns la comentariu.
    deci DA, ai dreptate! ma fotosintetizez ca sa supravietuiesc in gulagu' suedez. e atit de gri tara asta, ma rog, coltul in care supravietuiesc eu, ca e nevoie mare!
    'aidi nu-ti face griji, ca te iubesc ca-n prima zi!

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: