23 martie 2023

MINISTERELE FAMILIEI ȘI DIGITALIZĂRII SE COMASEAZĂ

...Bună, bună...ce să fac?..uite, mă dezvolt personal...adică am un curaj care vine din interior și-l stăpânesc bine, bine de tot... da...ți-am mai spus..la rotativă, asta din primăvară, pe lângă că ia Ciolacu, ministerele familiei și digitalizării se comasează...și e normal să fie așa că doar nu-ți bați nevasta fără s-o atingi, ci îi dai cu palma, cu pumnul, ori asta înseamnă digitalizare, că s-o bați onlain nu merge, nu simte nimic... păi, toate femeile vot digitalizare că-i mai simplu, pac un pumn și gata, că cu tigaia e mai nasol, lasă urme...și-atunci trebuie comasate că și așa ăla al familiei nu face nimic, doar contabilizează bătăile și le raportează nimănui...Da, așa am aflat de la niște băieți...că înființează și ministerul dezvoltării personale...că adică prin exemplul propriu, din interior cum spuneam, te duci și-ți iei niște diplome de căcat sau faci doctorate de căcat tot prin curajul interior, îl duci pe doctoratul ăsta unde trebuie, adică ți se arată cu degetul și, pac, ai salariul mai mare...pac, ai invitații în tribune la meciurile naționalei, pac, poți apărea pe teve că cum nu-ți place ție Simona Halep și-uite-așa...altfel ce să zic...uite! cu nicu covaci ăsta, că am și io o compoziție și vreau să mă duc la ucemere în calea victoriei ca să-mi dea și mie pensie, că așa te dezvolți personal, cu o pensie babană...cum n-o știi?, nu ți-am cântat-o?, ăăăăă, andri popa, ăăăăă andri popa, mă rog...numa’ să-i pună dracu’ să nu mă primească că fac cerere în penerere să nu mai dea bani României înțelegi?...niciun ban...tu ce mai faci?, nicușor?, tot cu ucraina?, e nebun la cap...trei sferturi din ucraina asta este neocupată de ruși și-atunci de ce nu emigrează ucrainenii în partea lor neocupată de țară?, aia în care nu e război și-s grâne babane că tot exportă...înțelegi?, asta să-i spui lu’ nicușor... pe seară?, ce fac pe seară?, păi îmi tai un deget de la mâna stângă să văz dacă-mi crește la loc, că asta-i dezvoltare personală, înțelegi?... da, da...păi, e un film în oraș, Mireasa Mortului, filmat la Bulbucata...mă duc să-l văz...fără degete?...ba cu degete, mi le tai când mă-ntorc...bine, bine, pupă-l pe nicușor...da, și io pe-al meu...pa, pa, pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: